Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen, ble nettopp ferska... Av storesøster. Faen ta henne som går så jævli stille i trappa! Ble tatt med buksa nede, når jeg skullle til dass.. FAEN.. xD

8864992[/snapback]

 

Haha, hva sa henne?

Eller hva sa du/gjorde du?

8865096[/snapback]

 

han spurte vel om hun kunne hjelpe han med å tørke opp... :fun:

Lenke til kommentar
Fy faen, ble nettopp ferska... Av storesøster. Faen ta henne som går så jævli stille i trappa! Ble tatt med buksa nede, når jeg skullle til dass.. FAEN.. xD

8864992[/snapback]

 

Haha, hva sa henne?

Eller hva sa du/gjorde du?

8865096[/snapback]

 

Hun sa ingenting, men jeg var jævli rask med å komme meg inn på rommet igjen.. Trur hun stod stille i trappen en stund før hu fortsatte til sitt rom. Mens jeg selv ble helt stum og etterpå holdt på å flire meg ihjel. xD

Lenke til kommentar
Fy faen, ble nettopp ferska... Av storesøster. Faen ta henne som går så jævli stille i trappa! Ble tatt med buksa nede, når jeg skullle til dass.. FAEN.. xD

8864992[/snapback]

 

Haha, hva sa henne?

Eller hva sa du/gjorde du?

8865096[/snapback]

 

Hun sa ingenting, men jeg var jævli rask med å komme meg inn på rommet igjen.. Trur hun stod stille i trappen en stund før hu fortsatte til sitt rom. Mens jeg selv ble helt stum og etterpå holdt på å flire meg ihjel. xD

8867231[/snapback]

DU ble busta med pikken ute og med manjuice på boksern?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Haha, ble busta i forrige uke. Satt forran dataen og onanerte. Hadde såklart glemt papir, og orket ikke å klisse det utover. Og siden jeg trodde jeg var aleine, gikk jeg ned trappa, med klisset i handa. Til min store overraskelse, sto søsteren min nede i trappa.

Klarte å lure fram et 'Jeg sølte appelsinjuice på handa' før jeg sprang opp på rommet igjen, og prøvde febrilsk å tørke det bort.

 

Når jeg kom ned så hun bare rart på meg. Regner med hun skjønte det. :(

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Ikke akkuratt runke busted men stå kuk busted.

vi var på en sånn leir altså en leir skole, vi hadde truffet noen og de endte med at vi lå i samme seng. jeg lå og klinte med ei da noen spurte henne om noe, hun snudde seg og jeg fikk rompa hennes midt opp i skrittet og hun måtte selvfølgelig vrikke og danse litt med baken, og det var nok for Trompeten min til og stå opp. Plutselig så får hun store øyner og så sier hun dette sånn ca så høyt at alle på rommet kunne høre det(Vi var sånn ca 7 inkl oss 2): Er det en lommelykt du presser opp i baken på meg? Herregud hva slags spørsmål var det?hva ville hun at jeg skulle si?ville hun at jeg skulle si "nei det er ingen lommelykt det er jeg som fikk ståkuk pga den fine raua di". Nesten aldri vært så flau i mitt liv :no:

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Haha, jeg fikk meg dame i dag, filmkveld hos meg, og etter første kysset så lå hun å koste seg i armkroken min, hu er så utrolig deilig og sånt så jeg var på nippen til å få stå flere ganger, men hver gang jeg fokuserte på filmen gikk det bra igjen :p Phew sier jeg bare, men hadde bare passa henne litt hvis jeg hadde fått det, en ola-shorts hadde holdt igjen lillemann nok til at det ikke ville bli sett. Men fy faen jeg var litt scared for det.

Lenke til kommentar

Har aldri blitt bustet når det kommer til filmer og slikt, men et par ganger for mye med damer.. :(

 

Et eksempel er hvor 2 venniner skulle stikke innom. Jeg sa ganske klart fra om at de skulle VENTE en halvtimes tid pga. jeg var opptatt og hadde besøk. Men tror du ikke de dukket opp på døra. Står utenfor og heier, og i tillegg ringer på. Da kommer selvsagt faren min inn på rommet, og flausen er et faktum! Sendte meg et veldig lurt smil i mange uker fremover....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...