Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg har blitt ferska?

Hoff, jeg må hatt blitt ferska i allefall 20-30 ganger fordi jeg har en dame som ikke er helt stille i senga :cool:

Og kanskje + 10-15 ganger fordi jeg har små søsken som ikke aner hvordan man skal banke på døra :hrm:

Har en litt morsom en da.

En gang overnatta jeg hos dama mi, hos hennes bestemor.

Og denne dagen var jeg ekstremt kåt, og glefsa over hun hele dagen.

Når det endelig var kommet til natt, så hadde selvfølgelig bestemoren putta oss i rommet OVER henne :mad:

Men dette stoppet ikke senior og ikke få det han ville ha.

Og siden jeg hadde glefset meg over dama mi heele dagen var jeg ganske livlig i sengen. I allefall, Dama mi prøvde og hysje på meg, mens hun selv bråkte som faen, det helte endte i et orgasmebrøl fra dama mi ; Hysj, hyssj! MOOOOOOOOORMOOOOOOOOR!! :!: :!:

Så mormoren trudde dama mi trengte noe, ( Ikke sånn sexuelt - Siden hun sov )

Så hun kom opp, lukker opp døren, mens jeg kommer over hele magen til dama mi.

Og hun så alt, brølte noe om satan og pisk og ett eller annet, og besvimer. :love:

Så måtte vi te sykehuset og forklare hvorfor hun besvimte, hun har alrdi spurt om vi skal overnatte igjen.

Det var litt flaut :blush:

Lenke til kommentar
Gla at noen har det morsomt på andres bekostninger, jeg derimot fikk nesten kappet ballene mine av, av nazi faren te dama mi.

8698677[/snapback]

Jeg hadde også prøvd å kappe ballene av deg om du pulte dattera mi på 14.

8699474[/snapback]

Det er ikke akkurat voldtekt heller da, hun var jo selv med på det.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_sibbe_*

muttern spurte om dataen min var på i dag. jeg svarte ja og hun gikk rett ned på rommet mitt og opp med nettleser. Hun så etter loggen(til og med spurte etter den) men jeg hadde naturligvis skrudd av loggføring. Mistenker at hun så meg gjennom vinduet til rommet mitt tidligere i dag. Senere etter at jeg var "lagt meg" overhørte jeg muttern og fattern snakke sammen om dette og noe med erfaring og gjorde det værre med ikke å si noe. :no:

Venter på en flau samtale med muttern.. :blush: .. Gode argument ønskes :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...