McBitch Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Ok, jeg gir meg. Tenkte ikke på det på den måten. Lenke til kommentar
Teh_Unknown Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Om jeg har blitt ferska? Hoff, jeg må hatt blitt ferska i allefall 20-30 ganger fordi jeg har en dame som ikke er helt stille i senga Og kanskje + 10-15 ganger fordi jeg har små søsken som ikke aner hvordan man skal banke på døra Har en litt morsom en da. En gang overnatta jeg hos dama mi, hos hennes bestemor. Og denne dagen var jeg ekstremt kåt, og glefsa over hun hele dagen. Når det endelig var kommet til natt, så hadde selvfølgelig bestemoren putta oss i rommet OVER henne Men dette stoppet ikke senior og ikke få det han ville ha. Og siden jeg hadde glefset meg over dama mi heele dagen var jeg ganske livlig i sengen. I allefall, Dama mi prøvde og hysje på meg, mens hun selv bråkte som faen, det helte endte i et orgasmebrøl fra dama mi ; Hysj, hyssj! MOOOOOOOOORMOOOOOOOOR!! :!: :!: Så mormoren trudde dama mi trengte noe, ( Ikke sånn sexuelt - Siden hun sov ) Så hun kom opp, lukker opp døren, mens jeg kommer over hele magen til dama mi. Og hun så alt, brølte noe om satan og pisk og ett eller annet, og besvimer. Så måtte vi te sykehuset og forklare hvorfor hun besvimte, hun har alrdi spurt om vi skal overnatte igjen. Det var litt flaut Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 En ting; hvor gamle er dere? (til teh unknown) Besvimte faktisk, den var ny. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Hahahahha!! Du kom utover hele magen hennes, MENS BESTEMORA SÅ PÅ?! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 En ting; hvor gamle er dere? (til teh unknown) Besvimte faktisk, den var ny. 8690558[/snapback] Nei den var ikke ny, har du ikke sett American Pie Naked Mile? Der mormora dør? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Der er jo litt annerledes. Da spruter jo Stifler på bestemoren. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 + at det er film Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Bestemor burde sagt: "Ungdommen nå tildags!" Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Bestemor burde sagt: "Ungdommen nå tildags!" 8695143[/snapback] Tror Satan og pisk holder i baner jeg da. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 oi. denne var litt ny ja tror det er det villeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Er mye bedre å bli "fersket" over telefon, skal jeg si dere, i den grad man kan kalle det fersking . Lenke til kommentar
Teh_Unknown Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Gla at noen har det morsomt på andres bekostninger, jeg derimot fikk nesten kappet ballene mine av, av nazi faren te dama mi. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Gla at noen har det morsomt på andres bekostninger, jeg derimot fikk nesten kappet ballene mine av, av nazi faren te dama mi. 8698677[/snapback] Du er 15. Gammel er dama, 14? Ikke rart han prøvde å kastrere deg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Gla at noen har det morsomt på andres bekostninger, jeg derimot fikk nesten kappet ballene mine av, av nazi faren te dama mi. 8698677[/snapback] Jeg hadde også prøvd å kappe ballene av deg om du pulte dattera mi på 14. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Gla at noen har det morsomt på andres bekostninger, jeg derimot fikk nesten kappet ballene mine av, av nazi faren te dama mi. 8698677[/snapback] Jeg hadde også prøvd å kappe ballene av deg om du pulte dattera mi på 14. 8699474[/snapback] Det er ikke akkurat voldtekt heller da, hun var jo selv med på det. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Seks sånne: Tilfeldig at det var 6? Bra tråd. Mange som har blitt ferska ja. Nesten litt slemt å le, men... (det var ikkje at du ikkje hadde fått deg, gjest, men av dei som har blitt ferska) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 En del spam er slettet. Har dere ikke noe å si, så ikke si noe... Geir Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Mye sykt morsom lesning her ^^ AC | DC's sang "Caught with your pants down" passer vel kanskje fint inn her? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_sibbe_* Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 muttern spurte om dataen min var på i dag. jeg svarte ja og hun gikk rett ned på rommet mitt og opp med nettleser. Hun så etter loggen(til og med spurte etter den) men jeg hadde naturligvis skrudd av loggføring. Mistenker at hun så meg gjennom vinduet til rommet mitt tidligere i dag. Senere etter at jeg var "lagt meg" overhørte jeg muttern og fattern snakke sammen om dette og noe med erfaring og gjorde det værre med ikke å si noe. Venter på en flau samtale med muttern.. .. Gode argument ønskes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå