Bruker-93156 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Ok gutter, nå må vi/jeg kjerpe oss! Det har vært altfor mye småprat som Geir sier, og det ødelegger tråden. Jeg har selv vært en del avd ette, men nå håper jeg at vi kan fortsette slik det ment, og at Geir slipper å slette poster fra denne tråden flere ganger daglig. Vi vil vel ikke at den skal bli stengt? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 nei det vill vi ikke, kan vi ikke lage egen tråd for komentarer da?? så bare nevner vi den etter vert innlegg vi skruver her for de som ikke har lest dette før?? bare en ide liksom for og ungå mye chatting her Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) *masse dilldall* 8416564[/snapback] velvel.. man kan trygt si at din ungdomstid er fargerik hvis du kommer på noe mer så er det bare å poste vettu by the way geir: vi prøver og prøvde hardt.. marius: nicket ditt passer bedre nå synes jeg.. "mr. olsen" passer bra! Endret 22. april 2007 av boyeminem Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 har helddig vis ikke blitt busta noen ganger:D Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Hmm, vet ikke om jeg ble bustet sist jeg.. Men jeg er 99% sikker på at moren min hørte at vi hadde sex! Tror ikke hun turte annet Lenke til kommentar
Gjest The Devils Advocate Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Veeel.... Kan ta en liten historie som gjesteposter da... (av forskjellige årsaker ) Jeg og dama hadde vèl vært sammen i litt over et halvt år, da vi skulle på hjemme-alene-fest hos en kamerat av meg.... Min kjære bestemor - som bodde 500 meter unna - fikk tidlig med seg at jeg hadde fått kjæreste, og hadde hatt lyst til å møte "den utkårede" fra første stund... Hun hørte at vi skulle på fest hos naboen (Tusen takk mamma!) og ringte og spurte om vi hadde lyst til å overnatte hos henne etterpå (dette var "på landet" og alternativet var å gå 3 km til togstasjonen, ta natt-toget, og gå nye 2 km hjem)... Vi takket derfor ja til invitasjonen, og ble enige om å besinne oss en smule med bakgrunn i hvor vi skulle krasje for natten... Festen begynte bra, og utartet seg i relativt rolige former... Jeg knerta en 6-7 bokser med øl, og damen cirka halvparten... Da klokka begynte å nærme seg 0100 kom vertens foreldre uventet hjem, og folk flest ble jaget på dør... Siden jeg var relativt god kamerat med verten ble jeg og dama sittende igjen en liten stund mens han svinset og ryddet litt... Under denne prosessen ble det oppdaget at noen hadde gjenglemt en helflaske Vikingfjord... Til min store skrekk avanserte han mot dassen for å helle ut godsakene (!).... Dette visstnok fordi han ikke turde å oppbevare flasken - pga. foreldrene ville blitt fly forbanna hvis de kom over denne..... Jeg og dama tilbudte oss - idioter som vi var - å avhjelpe situasjonen ved å knerte restedråpene; dvs. ei halvflaske hver som gikk på styrten... Det første dama gjorde da hun reiste seg for å gå, var å styrte hodestups i dørken.... Jeg fikk henne dog opp på bakbeina igjen etterhvert, og vi sjanglet hjemover.... Etter ca. 20 minutter var vi halvveis og skulle krysse en liten riksvei... Mens vi stod langs veien og støttet hverandre for å holde vertikalen og la opp strategier for hvordan vi skulle krysse veien uten større skader, kjørte en bil opp på siden av oss og rulla ned vinduet.... Moderen titta ut, lo hjerterått av oss, og kjørte videre uten videre kommentarer... 15 minutter senere stod vi utenfor døra til bestemor... Da vi bor sånn omtrent midt i djupaste bibelbeltet er hun følgelig temmelig pietistisk; type "ikke sex før ekteskapet" paret med innstilingen "alkohol er den ondes verknad!!".... Frem til der og da, hadde jeg klart å projisere ut et bilde av meg selv som levde opp til tidligere nevnte forventninger... Though; no more.... Vi ringte på, og etter langt-om-lenge gikk døra opp... Husverten innledet, vendt mot dama, med "Neeeeeeimeen, så kjekt å møte deg til slutt!".... Denne frasen ble dog ikke besvart, da damens høyere kognitive funksjoner på dette tidspunktet hadde tatt kvelden, og hun hadde mistet all evne til konversasjon utover "øøiuh"... Vi kom oss dog over dørstokken, og tok sikte på senga i andre etasje etter at vi ble enige med bestemor om "at det er kanskje best at vi snakkes i morgen..." På vei opp trappa fikk vi den brilliante idèen at vi skulle dusje før sengetid... Det som var litt tricky var at dusjen var i kjelleren.... Dvs: Kjeller = Dusj 1. etg. = Bestemor 2. etg. = Seng ... men vi tok utfordringen, og klarte å stavre oss nedover trappene igjen... Etter fullendt oppdrag oppdaget vi at det kanskje ikke var så lurt å kaste alle klærne på dusjgulvet allikevell... Disse var søkkvåte... "Jaja, vi går og legger oss - bestemor har sikkert lagt seg" - det hadde hun dog ikke, noe som første til et noe ublidt møte i første etasje... Ach ja... Da vi etter mye om-og-men hadde kommet til sengs, ytret dama ønske om sex... Jeg var som vanlig ikke vanskelig, og husker ikke mer enn at jeg gikk til jobben med stor iver.... Jeg våknet dagen derpå av at dama ristet meg i skulderen og lurte på hvor i helvete hun var; men mest undrene var hun til hvor alle klærne hadde blitt av.... Hun stilte også spørsmålstegn til hvorfor ALLE sengeklærne var tilsølt av større mengder blod... Det viste seg at - ehm - strengen under penis hadde funnet det for godt å ryke i løpet av akten... Jeg var heldigvis såpass bedøvet at jeg ikke lot meg merke med en slik bagatell... Ach ja... Vi fikk dog tak i klærne uten flere kjedelige møter, og deponerte sengeklærne på vaskerommet før vi spiste frokost med bestemor... Klærne våre hadde forøvrig tilbragt natten under vann - og så virkelig jævlige ut, så jeg tør ikke påstå at vi var veldig kjepphøye ved frokostbordet... Det hele toppet seg dog, da bestemor etter noen minutter spurte om vi hadde sovet godt... "Jo da; og hva med deg?", svarte vi. "Vel, jeg lå våken noen timer, men sovnet etter at jeg gikk og la meg på sofaen i stua".... Først da ble jeg oppmerksom på at soverommet vårt lå rett over bestemors, og at det var spart relativt mye på isolasjonsmassen da huset ble bygget.... En av de flaueste opplevelsene jeg har vært borti, som dog aldri har blitt nevnt igjen - av noen part. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Auch! Hvordan gikk det med skaden? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hahahahaha! Den reddet kvelden min.. Men fytte helvete. Ryke strengen på kuken.. Ao.. Enten må den ha tålt lite, eller så dreiv dere på nå så inne helvete! Endret 22. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest The Devils Advocate Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Mja.. Strengskaden var roughly ganske grei.... Grodde til igjen av seg selv i løpet av ca. 2 uker i sølibat... Gjorde jo litt vondt, men var til å leve med..... Døde ikke Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Mja.. Strengskaden var roughly ganske grei.... Grodde til igjen av seg selv i løpet av ca. 2 uker i sølibat... Gjorde jo litt vondt, men var til å leve med..... Døde ikke men jeg tror denne tråden dør hvis folk a) ikke bruker sitt skikkelige nick b) forteller tullegreier... Lenke til kommentar
Gjest The Devils Advocate Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Mja.. Strengskaden var roughly ganske grei.... Grodde til igjen av seg selv i løpet av ca. 2 uker i sølibat... Gjorde jo litt vondt, men var til å leve med..... Døde ikke men jeg tror denne tråden dør hvis folk a) ikke bruker sitt skikkelige nick b) forteller tullegreier... 8441635[/snapback] Det tror jeg også, men vil gjerne påpeke at dette var en sann historie, og at jeg har valgt å skrive under pseudonym av personlige årsaker som at eksen, nåværende kjæreste og venner og famile også frekventerer dette ganske forum :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Det tror jeg også, men vil gjerne påpeke at dette var en sann historie, og at jeg har valgt å skrive under pseudonym av personlige årsaker som at eksen, nåværende kjæreste og venner og famile også frekventerer dette ganske forum :-) du vet hva vi modder synes ok "sanne" hostorier. med mindre det er noe saftig (som kan knyttes til deg som person) er det bare å bring it on folkens. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Haha.. trodde jeg skulle dø av latter a den historien Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Veeel.... Kan ta en liten historie som gjesteposter da... (av forskjellige årsaker )*Jævlig bra historie* 8441403[/snapback] You're the man! Fytti helvette som jeg ler.... :!: OT: Du kan å skrive utrolig bra, god norsk-karakter? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 *snip* 8441403[/snapback] Hahah, fy faan hvor jeg lo nå jeg leste dette. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Det som forundrer meg er: "hvorfor i svarte fikk dere ikke skyss av mora di da dere var i en slik tilstand at dere ikke hadde noe hos bestemor å gjøre?" Lenke til kommentar
Gjest The Devils Advocate Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Det som forundrer meg er: "hvorfor i svarte fikk dere ikke skyss av mora di da dere var i en slik tilstand at dere ikke hadde noe hos bestemor å gjøre?" 8449722[/snapback] Hun er litt av den oppfatningen at man får versegod selv rydde opp i de problemene man plasserer seg selv i... Som sagt så lo hun godt, så hun visste nok hva vi gikk til... Tror hun mente at vi fortjente det - og det gjorde vi jo forsåvidt også :-) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Ahahahahaha, you made my skoleday Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Heldigvis har jeg ikke opplevd så mange flauser. Faktisk har jeg ikke noen, det gjelder å være litt diskrè. Endret 23. april 2007 av Zeromac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Heldigvis har jeg ikke opplevd så mange flauser. Faktisk har jeg ikke noen, det gjelder å være litt diskrè. 8453052[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå