Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror gutter hører best når de runker, den minste lyd blir oppdaget hvis det er en sjangse at du kan bli avbrutt av noen.

 

Som en bambi når den skal spise...

8104531[/snapback]

Haha, så utrolig enig.

Hører jeg et knirk i gulvet tre etasjer under så opphører aktiviteten et halv sekund til jeg får tenkt meg om. Dersom jeg ikke er alene i huset trenger jeg den absolutte tystnad før jeg setter igang! :p Litt snodig

Lenke til kommentar

Jeg hadde en litt kjip en sist sommer, hadde sykla, og hadde tryna ned på stanga og kutta meg i lysken med den wire'n der, da jeg satt på dassen for å lappe meg selv storma mamma inn på badet, ho vræla "Åå unskyld!" og brant ut igjen...

 

Jeg gadd ikke forklare det engang =P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det var en lek hvor vi skrev opp forskjellige ting vi ville gjøre på jenter.

Knulle, slikke, you name it. Så hadde en laget en liste med jentenavn fra klassen, med nummer. Så spurte jeg f.eks:

 

Slikke fitte: Nr 1, 2, 3 osv. (Jentene hadde et nummer på seg.)

 

Disse arka ble funnet av pappa, og det ble en pinlig diskusjon ang disse arka.

8363664[/snapback]

 

HAHAHA.

 

Kan ikke si at det var det smarteste og hygligste man kan gjøre.

Men å ta vare på arkene etter på er komisk.

 

Ikke vondt ment

8363681[/snapback]

 

Har skjedd noe lignende med meg og to andre kompiser da vi var 8-9 år gamle. Vi hadde en klubb som vi kalte "Puppe-klubben" hvor vi tegnet pupper og klippet ut pupper fra magasiner og aviser fra foreldrene våre (eks. KK, Henne, etc.). Etter en stund ble det en fin samling kan man si, og det var da storebroren til han vi hadde klubben hos fant disse "fine" tegningene våre..

Lenke til kommentar
Gjest vidarHH

emene, ja jeg ble ferska når spruten kom. Mamma sa at det var helt vanlig at jeg ikke skulle være flau over meg selv :blush: Men nå blir det bare kos når jeg er hjemme alene, det er godt må man si :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Like greit, så man slipper å bli flau og slikt.

8382802[/snapback]

Det å slippe å bli flau tror jeg egentlig gjelder for begge parter, tror mamma hadde blitt like flau som meg om hun hadde ferska meg, heldigvis har jeg ikke opplevd noe slikt ;)

Lenke til kommentar
Foreldre vet nok ofte mer enn det de forteller når det gjelder slikt. Like greit, så man slipper å bli flau og slikt.

8382802[/snapback]

 

hehe kan godt henne, husker jo repliken fra american pie 2, " its normal, me and your mom du it, not so ofen anymaore but we do it"

 

btw jeg har a busta de en gang :sick: vill jeg ikke snakke om en gang

Lenke til kommentar

For å gjøre det kort:

Vi har lagd nytt soverom i på loftet. Dette er jo foreldrene mine stolt over siden de har laget det selv.

Jeg bruker dette rommet ofte og har nesten etablert meg der.

Mamma hadde en dag et såkalt symøte med venninner. Møtet deres var ferdig, men mamma ville vise de det nye rommet de hadde laget.

Jeg befinner meg på rommet da, ligger i sengen, pc'en på fanget med porr, headsettet med full guffe på, mens jeg drar i laksen. Akkurat i det det spruta for meg åpnes døra og hele dette symøtet står å ser på meg. Vel, pinligste øyeblikekt i mitt liv, både for meg og mamma..

Har ikek hørt noe om det i ettertid..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...