Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen.  :dontgetit:

8355392[/snapback]

Hvis jeg får en sønn, og jeg tar han på fersken mens han jukker på en dame skal jeg løpe inn i rommet og gi han high-five. Også kjøpe han en is.

Sikkert noen fedre som tenker noenlunde slik :p

Lenke til kommentar
Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen.  :dontgetit:

8355392[/snapback]

Hvis jeg får en sønn, og jeg tar han på fersken mens han jukker på en dame skal jeg løpe inn i rommet og gi han high-five. Også kjøpe han en is.

Sikkert noen fedre som tenker noenlunde slik :p

8355757[/snapback]

 

Haha, ditto :D

Lenke til kommentar
Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen.  :dontgetit:

8355392[/snapback]

Hvis jeg får en sønn, og jeg tar han på fersken mens han jukker på en dame skal jeg løpe inn i rommet og gi han high-five. Også kjøpe han en is.

Sikkert noen fedre som tenker noenlunde slik :p

8355757[/snapback]

 

Jeg hadde ropt ut høyt: Heia <navnet på ungen>! Gjør det, Gjør det igjennomfør det!

Lenke til kommentar
Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen.  :dontgetit:

8355392[/snapback]

Hvis jeg får en sønn, og jeg tar han på fersken mens han jukker på en dame skal jeg løpe inn i rommet og gi han high-five. Også kjøpe han en is.

Sikkert noen fedre som tenker noenlunde slik :p

8355757[/snapback]

 

Jeg hadde ropt ut høyt: Heia <navnet på ungen>! Gjør det, Gjør det igjennomfør det!

8358110[/snapback]

stakkars unge...

tenk på om far din hadde kommet inn og ropet det til deg :p

hadde ivvertfall jeg blitt tent av :no:

Lenke til kommentar

Jo jo, men å plage ungen sikkelig hadde vært noe...

 

"Kom igjen, nesten i mål da, ikke gå før jobben er ferdig!"

 

Hadde vært så morro å gjøre det...

 

Er enig i at det er verre å bli fersket alene, når du jukker på en dame så blir det litt bedre, enn å jukke på deg selv... Og sånn som faren min er, hadde han beklaget og latt oss forsette helt sikkert... Jeg vet det, pappa er rar.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

kom nettop på, at en kompis hadde fått med seg ei jente hjem, etter en kveld på byen. de gjorde vel sikkert sitt om natta, ikke veit jeg...

Men uansett.

Om morgenen våknet de av at faren satt ved siden av senga og spilte gitar for de :wee:

tror også det var første gang han hadde med seg ei hjem å...

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
kom nettop på, at en kompis hadde fått med seg ei jente hjem, etter en kveld på byen. de gjorde vel sikkert sitt om natta, ikke veit jeg...

Men uansett.

Om morgenen våknet de av at faren satt ved siden av senga og spilte gitar for de :wee:

tror også det var første gang han hadde med seg ei hjem å...

8358783[/snapback]

 

 

 

Haha, hva spilte han? :tease:

Lenke til kommentar
Uff, ble nesten busta ein gang. Rommet mitt ligger utrulig upraktisk til! (sjå bildet)

Altso, kvar gong nokon skal inn på boden, må dei igjennom mitt rom :(

Samme her :p

 

Hvis folk skal til badet hører de alt som foregår, sal folk til boden ser de alt som foregår, man hører mye fra foreldrenes rom også og søsknene mine hører jo alt pga den låste døra:P

 

Rommet mitt er også plassert rett over stua med ett gulv hvor man kan høre alle skritt og bevegelser, så alle vibrasjoner i senga vil merkes :p

post-96473-1176301489_thumb.jpg

 

 

EDIT: Badet ble veldig stort :p Rommet mitt er egentlig større, men gidder ikke tegne i målestokk heller her da :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...