Krankemot Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen. 8355392[/snapback] Men om man blir tatt med noen får det ofte ett etterspill :/ (med mindre de er sammen og alle vet det) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen. 8355392[/snapback] Enig. Det siste synes jeg faktisk ikke er så ille. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Men fikk høre en dag, "Hærregud Stian, du e så lat, du sett jo bare på romme ditt på pc en å ronka heile dagen" Hun sa det etter en liten krangel.. 8245154[/snapback] Hahahaha! :!: Fy fasiken som jeg lo. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen. Enig. Det siste synes jeg faktisk ikke er så ille. Det siste kan avsluttes med "HAH! Jeg får barn før du fikk det! TOUCHE!" Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen. 8355392[/snapback] Hvis jeg får en sønn, og jeg tar han på fersken mens han jukker på en dame skal jeg løpe inn i rommet og gi han high-five. Også kjøpe han en is. Sikkert noen fedre som tenker noenlunde slik Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen. 8355392[/snapback] Hvis jeg får en sønn, og jeg tar han på fersken mens han jukker på en dame skal jeg løpe inn i rommet og gi han high-five. Også kjøpe han en is. Sikkert noen fedre som tenker noenlunde slik 8355757[/snapback] Haha, ditto Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Tja, enkelte er vell kanskje sånn. Men hvis farn min fersker meg så er jeg ille ute, trur jeg da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen. 8355392[/snapback] Jeg óg! Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen. 8355392[/snapback] Hvis jeg får en sønn, og jeg tar han på fersken mens han jukker på en dame skal jeg løpe inn i rommet og gi han high-five. Også kjøpe han en is. Sikkert noen fedre som tenker noenlunde slik 8355757[/snapback] Jeg hadde ropt ut høyt: Heia <navnet på ungen>! Gjør det, Gjør det igjennomfør det! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg tror nesten jeg hadde blitt mer flau av å bli ferska alene enn sammen med noen. 8355392[/snapback] Hvis jeg får en sønn, og jeg tar han på fersken mens han jukker på en dame skal jeg løpe inn i rommet og gi han high-five. Også kjøpe han en is. Sikkert noen fedre som tenker noenlunde slik 8355757[/snapback] Jeg hadde ropt ut høyt: Heia <navnet på ungen>! Gjør det, Gjør det igjennomfør det! 8358110[/snapback] stakkars unge... tenk på om far din hadde kommet inn og ropet det til deg hadde ivvertfall jeg blitt tent av Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jo jo, men å plage ungen sikkelig hadde vært noe... "Kom igjen, nesten i mål da, ikke gå før jobben er ferdig!" Hadde vært så morro å gjøre det... Er enig i at det er verre å bli fersket alene, når du jukker på en dame så blir det litt bedre, enn å jukke på deg selv... Og sånn som faren min er, hadde han beklaget og latt oss forsette helt sikkert... Jeg vet det, pappa er rar. Endret 11. april 2007 av SasaB Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Heldigvis vil dere forhåpentligvis bli et hakk mer voksen før dere får barn, slik at deres fremtidge sønner vil slippe å ha en tåpelig far som kommer med tåpelige kommentarer mens kjæresten til sønnen blir beglodd. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) kom nettop på, at en kompis hadde fått med seg ei jente hjem, etter en kveld på byen. de gjorde vel sikkert sitt om natta, ikke veit jeg... Men uansett. Om morgenen våknet de av at faren satt ved siden av senga og spilte gitar for de tror også det var første gang han hadde med seg ei hjem å... Endret 11. april 2007 av tu30r6 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 kom nettop på, at en kompis hadde fått med seg ei jente hjem, etter en kveld på byen. de gjorde vel sikkert sitt om natta, ikke veit jeg...Men uansett. Om morgenen våknet de av at faren satt ved siden av senga og spilte gitar for de tror også det var første gang han hadde med seg ei hjem å... 8358783[/snapback] Haha, hva spilte han? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Haha, er så bra. Udigg for den uheldige sønnen som har en slik far, men tidig for alle andre. Faren til en bekjent traff kjæresten til sønnen for første gang, og presenterte seg som storebroren Endret 11. april 2007 av stakan Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde ropt ut høyt: Heia <navnet på ungen>! Gjør det, Gjør det igjennomfør det! 8358110[/snapback] Hadde foreldrene mine gjort noe sånt hadde jeg blitt direkte sinna. Å beklage, for så å tusle stille ut igjen er vel det beste å gjøre i en sånn situasjon. Tror det er litt småpinlig for alle sammen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Å som jeg begynte å le av et par av disse, vel, i ettertid et par av mine også Da de jo er litt lættis, men dog... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Uff, ble nesten busta ein gang. Rommet mitt ligger utrulig upraktisk til! (sjå bildet) Altso, kvar gong nokon skal inn på boden, må dei igjennom mitt rom Edit: leif Endret 11. april 2007 av Wackee Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Uff, ble nesten busta ein gang. Rommet mitt ligger utrulig upraktisk til! (sjå bildet)8359174[/snapback] Den er småsur. Storesøster måtte gå igjennom mitt rom for å komme til sitt før hun flyttet ut. Ikke så kult det heller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Uff, ble nesten busta ein gang. Rommet mitt ligger utrulig upraktisk til! (sjå bildet)Altso, kvar gong nokon skal inn på boden, må dei igjennom mitt rom Samme her Hvis folk skal til badet hører de alt som foregår, sal folk til boden ser de alt som foregår, man hører mye fra foreldrenes rom også og søsknene mine hører jo alt pga den låste døra:P Rommet mitt er også plassert rett over stua med ett gulv hvor man kan høre alle skritt og bevegelser, så alle vibrasjoner i senga vil merkes EDIT: Badet ble veldig stort Rommet mitt er egentlig større, men gidder ikke tegne i målestokk heller her da Endret 11. april 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå