Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som er påpasselig nok? Hadde ikke likt å bli ferska av lærere, eller klassekamerater, mens jeg ser på bilder av damer som spreder, på skjermen min.

Desuten, hva faen sier man til læreren, når man sitter der med godsaken i hånden og stønnende damer på skjermen?

En venn av meg gikk foresten berserk på skolen, en venninne viste ham den nye g-stringen sin, noe som førte til at han løpte rett på dass. Napping på skolen er for meg, en stor turnoff. (Bare tenk på lukten @ skoledassene, den er generelt sett, ikke særlig 'amorøs'.)

Lenke til kommentar

J@cob, kommer an på om du er på fellesdass, jente- eller guttedass, eller lærernes dass.

På jentedassen lukter det ofte bedre enn på guttedassen har jeg merka meg.

På vår jentedass er det skjelden folk da, siden alle står på guttedoen i stanken oO

Rare dyr.

Kom på et par fra da jeg jobba forresten.

Wank på sjefens kontor - tatt på fersken av sekretæren hennes.

Wank på ny sjefs kontor - tatt på fersken av kona hans oO

Wank på gammelt lager - tatt på fersken av vaktmesteren

Wank på do på jobb - sovna - og vekt av ei vaskedame, som er mora til en kompis, mens jeg hadde pikken i hånda

wooptidoo

Lenke til kommentar

Bare en gang, (var vel for en 13-14 år siden, da bodde jeg fortsatt hjemme), jeg hadde satt på en blåfilm jeg tenkte jeg skulle se før jeg sovna, men jeg sovna jo selvfølgelig bare et stykke inn i filmen. Mens filmen fortsatt sto og surra (en slik 3 timers VHS-kassett med to filmer på), så kommer mamma inn og sier at nå får jeg skru av TV'n. Ble jo ikke noe mer snakk om det dagen etter, for hun skjønte jo hva ungdommen driver med, men det var jo litt flaut, hehe. :p

Men dette var jo bare noe pinglegreier i forhold til andre historier i tråden her, her er det virkelig mange gullkorn.

Lenke til kommentar
J@cob, samme her. En kompis fortalte meg at han har runket i do på skolen! Verste av alt var jo at han gjorde det under eksamen

8335930[/snapback]

Hah, akkuratt det samma gjorde en kompis av meg også. En ander tok sæden i håret, han hadde det fra en eller annen film, så han måtte prøve det. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Datasmurf: Jeg anbefaler deg å kutte ned på runkingen før du får sparken eller bot for blotting.

8336099[/snapback]

Slutta med jobbingen, enkelt og greit.

Den første var bare litt hospitering betalt med dagpenger fra Aetat, så det var ikke så viktig, den andre møtte jeg bare opp på 5-6 ganger og satt hjemme i en sofa i 2 måneder og tjente 140 spenn i timen resten av tida.

hvordan klarte du å sove på dass, når du wanka

8336121[/snapback]

Null stress, døgnet litt for lenge og var utslitt etter å ha gått og bært PCutstyr rundt omkring på byggene halve dagen så skulle slappe av med en god runk på dass og sovna av utmattelse eller noe :p

Vaskedamen lurte nok på hvem eller hva som befant seg der inne siden det plutselig var slutt på arbeidsdagen og noen var på doet og hadde vært der noen timer.

Datasmurf, beklager men jeg tviler at alle historiene er sanne. Åssen kan du bli tatt på fersk igjen og igjen?

8336134[/snapback]

Fox, jeg er bare veldig uheldig.

Evt. uforsiktig.

Men jeg tar det stort sett med en liten latter og tenker ikke så mye på det.

Er jo ikke akkurat det at jeg møter igjen folkene i ettertid - med unntak av familiemedlemmer, men det er sånt som skjer når man er ung og lysten og hormonene bobler i seg.

Jeg har dog klart å styre meg litt de siste årene og vente til jeg kommer hjem eller bare gjøre mitt beste for å ignorere det der og da og heller skjerpe meg.

Lenke til kommentar

Jaja, alle har vell forskjellige grenser for hva de tåler av slikt, selv har jeg aldri blitt ferska, ikke direkte i hvert fall.

Var alene hjemme, kjedet meg og så på tv. Jeg var zappekongen på hauen og storkoste meg, kl ble gradvis mer og mer. De-koderen var ett skikkelig skrap av abnormale store dimensjoner, så den hengte seg hele tiden opp. Når klokken var blitt vell over tolv, klarte jeg å zappe meg inn på en pr0n film. "Slikt gidder jeg ikke å se i kveld", tenkte jeg mens jeg skifter kanal, skrudde av tv'en og gikk for å legge meg.

Dagen etterpå ble jeg møtt av en gråtende mor og en sur pappa. Dekoderen hadde selvakt hengt seg opp på pr0n filmen, slik at mamma hadde fått ett uvilligt møte med en sprikende blondine, når hun skulle skru på tv'en for å se frokost tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...