Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT


Anbefalte innlegg

Blitt ferska for mye med egen lek ja...

 

av minstesøss og venninnene hennes (de var vel 10-11 år) da jeg lå i full gang i badekaret mitt (uten vann vel og merke, hva de skulle på badet mitt er uansett uforståelig), jeg hadde lyset av og ikke låst døren - tenker aldri over det, det ble jo en litt pinlig opplevelse da de åpner døra, slår på lyset og går inn og der ligger jeg i full vigør :p

Masse hyl og slikt og kjeft av mamma for å "ha blottet meg for småbarn og onanert de i trynet".

 

Så har vi den gangen jeg var 15 år og hjemme alene og satt på rommet og så på hentai (oh yeah) og ble ferska av en kompis.

Og den gangen på datarommet på ungdomsskolen da jeg søkte opp lolitabilder og fikk rørelser hist og her og ble tatt av lærern med hånda i buksa.

Kan heller ikke glemme etter en fuktig natt på et 50årslag in the middle of den norske skjærgård og jeg hadde lekt bartender og forlot festen sist og skulle ligge over til venninna til mammas søskenbarn og først tetta jeg dassen deres, så gikk jeg og la meg på anviste madrass ved siden av senga til hu og mannen og ung og full og dum og viril som jeg var begynte jeg med å wanke til et bilde av datra deres, stønne navnet hennes (merk, jeg var for full til å vite hva jeg gjorde) og ble jaga på huet og ræva ut og hu og mamma har ikke snakka noe særlig siden).

Så på skitur med skolen sittende alene i en snøhaug med hånda nedi buksa og et fantasibilde av den peneste jenta i klassen :p Tatt av vinden, evt. lærern :/

 

*tenke så det knaker om man kommer på flere flaue opplevelser ang. fersking og lek på egen hånd*

 

Tatt av mamma og pappa flerfoldige ganger, sittende på badegulvet, sittende naken i sofaen, i senga deres, på en snurrende krakk - satt og koste med meg selv og lett lolitaporr og i min egen verden og med lukkede øyne og pikken i hånda snurrer jeg sakte rundt og rundt og inn kommer mamma og bestemor.

Vistnok fort ut igjen og rare blikk og milde latteranfall rundt middagsbordet.

 

Ellers har man fersket mor og far et par ganger, minstesøss som lekte med seg selv til mine gamle porrbilder på den gamle familiepcen, og ei venninne med en random fyr på et dass uten lås og hvor døra sto på gløtt.

 

 

Sikkert en del flere ganger også, men det er nok utdriting av seg selv tidlig en første påskedag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men har skjedd en x antall ganger at jeg måtte ha fått meg meg klærene i en fart og leke uskyldig pike  :innocent:

Pass på nå før du får PM om "Pix or it didnt happun" :p

8323785[/snapback]

 

Det ville ikke vært første gang :roll:

8323793[/snapback]

 

som du tidl. har sagt i en annen tråd så skjer dette her annenhver dag eller lignende(at du onanerer)

 

så det betyr at du må ganske mange ganger leke uskyldig pike :!: :D

 

lol

 

jeg har også blitt ferska før men da var det verre...

 

jeg gjorde mitt bak en lukket romdør og fikk også mitt inntil jeg måtte på badet etter papir men feilen var at junior var i min venstre full av div. mens den andre hang løst i det jeg "hoppa potetsekk"

 

mot badet...

 

det neste som skjedde var at lillesøstra mine sine øyne(12år)

stakk ut døra så jeg pelte meg vekk som bare F! smelte igjen døra og holdt kjeft...

men heldigvis så hun ikke så mye at jeg kunne bli ordentlig busta... men det var ille nok:-( for og si det

Lenke til kommentar
Masse hyl og slikt og kjeft av mamma for å "ha blottet meg for småbarn og onanert de i trynet"

 

Og hadde du vært den som kom inn når søstra di koste seg hadde du vært pervoen som kikker på søstra di :p

8332287[/snapback]

 

det må jeg si var litt av en uhyggelig opplevelse...

 

men jeg må nesten holde i med moren din... for det kan ha vært en traumatisk opplevelse for barna...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Ble nettopp ferska av søstra mi.

 

Hun kommer inn døra mens jeg ser på film.

Hun: "Runker du?"

Meg: "Eh... Ja..?"

Hun: "Til Harry Potter?"

Meg: "HERMINE ER HOT!"

Lenke til kommentar
det må jeg si var litt av en uhyggelig opplevelse...

 

men jeg må nesten holde i med moren din... for det kan ha vært en traumatisk opplevelse for barna...

8332363[/snapback]

 

Var det min feil at de kom inn for å bruke badet mitt der jeg lå og kosa meg og trodde jeg var hjemme alene og ante fred og ingen fare?

Hva i all verden skal hu på badet mitt uansett, hu har da eget bad hu kan sminke seg på og gjøre hva enn hu vil, sammen med resten av familien.'

 

 

Du er det jeg vil kalle for en vaskeekte nerd! Tenk å runke til hentai og så bli tatt... Genialt!

8332202[/snapback]

 

Flott, bedre med en vaskeekte nerd enn en desperat taper som kompisene mine kallte meg i ettertid :p

Lenge leve venner :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...