Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT


Anbefalte innlegg

Vel, har aldrig blitt ferska men... Satt å ronka på rommet en dag. Og akkuratt i det jeg kom, kom pappa springende opp trappa. Jeg drar på meg buksa i full fart og "smører" alt utover.. Herregud for et kliss det ble. Så når pappa tittet inn døra, så satt jeg der og latet som jeg skrev på msn, mens jeg hadde sæd i handa. xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, har aldrig blitt ferska men... Satt å ronka på rommet en dag. Og akkuratt i det jeg kom, kom pappa springende opp trappa. Jeg drar på meg buksa i full fart og "smører" alt utover.. Herregud for et kliss det ble. Så når pappa tittet inn døra, så satt jeg der og latet som jeg skrev på msn, mens jeg hadde sæd i handa. xD

8323374[/snapback]

 

Hva må ikke x-antall tastaturer og mus gjennomgå i småkåte tennåringers fingre :!:

Lenke til kommentar

Har blitt ferska ja.. Heh.. 3 ganger faktiskt..

 

Den ene gangen var på en fest hvor jeg og en annen jente var inne på dassen, men så hadde vi ikke låst døra så mens vi holdt på så buser det inn en hel gjeng med folk og ler seg nesten ihjel mens de tar opp de stygge mobilene sine og begynner å filme oss!! :blush:

 

Så var det jo den gangen jeg var rundt en 16 år.. Pleide å være borte hos nabojenta på nattan, hehe.. Sneik meg ut for å dra bort til ho :p Vell, den ene gangen kom jeg meg inn på rommet hennes etter å ha klatra opp på et tak og krypi inn gjennom vinduet hennes. Men det var jo faen meg så vidt jeg fikk stappa junior inn så smalt faren opp døra og brøla ut: "Nå er det faen meg nok!!" Og så løp han mot meg i full fart.. Husker jeg blei så redd.. Jeg fikk ikke med meg klæra min engang! Han var ikke akkuratt liten han faren hennes heller så jeg spratt ut av senga og løp mot vinduet! Men det som var mest flaut var at jeg snubla i ett eller annet på taket der så jeg datt ned! På en eller annen måte klarte jeg å komme meg videre og jeg løp og løp naken HELE veien hjem!

 

Sist gang jeg ble ferska var nå for ikke så lenge siden faktiskt.. var på byn, møtte en jente og blei med ho hjem.. Ho hadde en sånn tre seng som knirka værre enn værst og mens jeg jokka på, så knakk hele dritten og senga smalt i gulvet og da våkna mora hennes og spratt inn og lurte på hva pokker som foregikk der inne.. Det fikk ho jo se, når jeg stod der rett opp og ned naken, med junior som også var våken, som på en måte pekte på ho stakkars mora hennes.. Men hva skulle jeg gjøre.. henda mine var opptatt med å holde en pute foran dattra hennes sine pupper...

Lenke til kommentar
Så var det jo den gangen jeg var rundt en 16 år.. Pleide å være borte hos nabojenta på nattan, hehe.. Sneik meg ut for å dra bort til ho :p Vell, den ene gangen kom jeg meg inn på rommet hennes etter å ha klatra opp på et tak og krypi inn gjennom vinduet hennes. Men det var jo faen meg så vidt jeg fikk stappa junior inn så smalt faren opp døra og brøla ut: "Nå er det faen meg nok!!" Og så løp han mot meg i full fart.. Husker jeg blei så redd.. Jeg fikk ikke med meg klæra min engang! Han var ikke akkuratt liten han faren hennes heller så jeg spratt ut av senga og løp mot vinduet! Men det som var mest flaut var at jeg snubla i ett eller annet på taket der så jeg datt ned! På en eller annen måte klarte jeg å komme meg videre og jeg løp og løp naken HELE veien hjem!

8323694[/snapback]

 

Hvis det er tilfelle, så ser jeg det skremmende tydelig for meg...akkurat som en American Pie film :!:

Lenke til kommentar
Så var det jo den gangen jeg var rundt en 16 år.. Pleide å være borte hos nabojenta på nattan, hehe.. Sneik meg ut for å dra bort til ho :p Vell, den ene gangen kom jeg meg inn på rommet hennes etter å ha klatra opp på et tak og krypi inn gjennom vinduet hennes. Men det var jo faen meg så vidt jeg fikk stappa junior inn så smalt faren opp døra og brøla ut: "Nå er det faen meg nok!!" Og så løp han mot meg i full fart.. Husker jeg blei så redd.. Jeg fikk ikke med meg klæra min engang! Han var ikke akkuratt liten han faren hennes heller så jeg spratt ut av senga og løp mot vinduet! Men det som var mest flaut var at jeg snubla i ett eller annet på taket der så jeg datt ned! På en eller annen måte klarte jeg å komme meg videre og jeg løp og løp naken HELE veien hjem!

8323694[/snapback]

 

Hvis det er tilfelle, så ser jeg det skremmende tydelig for meg...akkurat som en American Pie film :!:

8323721[/snapback]

 

 

Uff, hadde noe slikt hent meg , så hadde jeg værtfall fått klump i halsen :tease::tease:

Lenke til kommentar
Så var det jo den gangen jeg var rundt en 16 år.. Pleide å være borte hos nabojenta på nattan, hehe.. Sneik meg ut for å dra bort til ho :p Vell, den ene gangen kom jeg meg inn på rommet hennes etter å ha klatra opp på et tak og krypi inn gjennom vinduet hennes. Men det var jo faen meg så vidt jeg fikk stappa junior inn så smalt faren opp døra og brøla ut: "Nå er det faen meg nok!!" Og så løp han mot meg i full fart.. Husker jeg blei så redd.. Jeg fikk ikke med meg klæra min engang! Han var ikke akkuratt liten han faren hennes heller så jeg spratt ut av senga og løp mot vinduet! Men det som var mest flaut var at jeg snubla i ett eller annet på taket der så jeg datt ned! På en eller annen måte klarte jeg å komme meg videre og jeg løp og løp naken HELE veien hjem!

8323694[/snapback]

 

Hvis det er tilfelle, så ser jeg det skremmende tydelig for meg...akkurat som en American Pie film :!:

8323721[/snapback]

 

 

Uff, hadde noe slikt hent meg , så hadde jeg værtfall fått klump i halsen :tease::tease:

8323747[/snapback]

 

Tror jeg hadde satt meg ned, å tydd til stille gråt, i lamslått redsel...helt egentlig, tror ikke jeg hadde klart å hverken hoppet eller sprunget så mye :!:

Lenke til kommentar

kompisen min kom hjem (jeg bor med en kompis), og vi var stort sett ferdig. Vi kledde på oss og kom oss ut i stuen i en helvetes fart. Så sier jeg hei til kompisen min og lata som ingenting, og han går inn på rommet sitt.. Så sier hun: "Emm.... BH'en min ligger der inne enda..". Sånn fant han ut at vi foretrakk hans dobbelseng fremfor min enkeltseng.

 

Men det gjør meg ingenting. Hva skal han si da? "Æhæ han har pult". Ja, en skikkelig fornærmelse. Tenk å påstå slikt. Psykolog, nå.

 

Edit: Har også blitt ferska på "egen hånd" (Omg, så dere den?), men de er rett og slett altfor pinlig å fortelle om, og jeg vet om noen som kjenner meg her.

Endret av Insty
Lenke til kommentar
kompisen min kom hjem (jeg bor med en kompis), og vi var stort sett ferdig. Vi kledde på oss og kom oss ut i stuen i en helvetes fart. Så sier jeg hei til kompisen min og lata som ingenting, og han går inn på rommet sitt.. Så sier hun: "Emm.... BH'en min ligger der inne enda..". Sånn fant han ut at vi foretrakk hans dobbelseng fremfor min enkeltseng.

 

Men det gjør meg ingenting. Hva skal han si da? "Æhæ han har pult". Ja, en skikkelig fornærmelse. Tenk å påstå slikt. Psykolog, nå.

 

Edit: Har også blitt ferska på "egen hånd" (Omg, så dere den?), men de er rett og slett altfor pinlig å fortelle om, og jeg vet om noen som kjenner meg her.

8323938[/snapback]

 

hehe.. ble nysjerrig eg noa :!: drit digg og lese om folk som har blitt ferska:P får meg alltid en god latter når eg er innom tråden her :)

Lenke til kommentar

Here goes:

 

Bodde hjemme.

 

Hadde vært på fest, kommet seg hjem, var dypt skuffa over ikke å ha fått napp... Full og i dårlig form satte man seg foran pc'n for å trøste seg med litt pr0n. Til slutt kom kølla i høyre hånda, og der slutter hukommelsen.. Sovna med andre ord...

 

Har "vage" minner om att jeg våkna av fattern som lukka døra og gikk bortover gangen med latterkrampe.... :nei::thumbdown:

 

Fikk dratt meg til senga, og sov ut rusen. Da jeg sto opp senere på dagen, og ikke var sikker på om det var en drøm eller ikke, så ble minnet "forfriska" da det første faren min gjorde da han så meg var å etterligne stillingen jeg hadde i stolen.... halvdød fyllesjuk amøbe i en stol med kølla i hånda...Han tok riktignok ikke frem kølla, men "u get the point".... Og så toppa han med å peke på meg og gjenta lattis'en jeg hørte gå gjennom gangen før på dagen...

 

:no::no:

Endret av Kim144
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...