Gå til innhold

Får ikke HP LaserJet 895Cxi til å fungere

Anbefalte innlegg

Hei.

Fattern har en HP bærbar maskin med medfølgende Windows XP Home SP2. Han har hatt denne skriveren, en HP LaserJet 895Cxi i ca 5 år tror jeg. Aldri vært no problem med utskrift før han fikk HP maskina.

Skriveren blir lagt inn ordentlig, men når han prøver å skrive ut et dokument som har mer enn én full linje, så skriver den den første linja, og så henger den seg, slik at jeg må dra ut resten av papiret, og starte printeren på nytt.

Har prøvd med windows sine printer drivere, har prøvd med drivere som fulgte med skriveren, men ingen av dem fungerer noe bedre enn den andre. Har ikke klart å finne noen drivere for printeren på HP sine sider.

Har prøvd å installere samme XP Home på nytt, men med samme resultat.

Har prøvd å installere skriveren på min egen stasjonære maskin, med windows sine drivere, dette fungerte utmerket.

Noen som har noen forslag? Jeg har begynt å mistenke at det kan være en dårlig XP Home fra HP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er usb kabel. Jeg har prøvd skriveren med akkurat de samme kablene på to andre maskiner uten noen problem. Det er ikke lagt inn noen antivirus program på maskinen det er trøbbel med. Og jeg har prøvd hans operativsystem cd på en annen maskin, med skriveren og det funger utmerket. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å installere operativsystem hans på nytt, og prøve å koble til skriveren på en rein installasjon uten noe annet installert. Fungerer det ikke da, så er det helt klart en HW feil på selve maskinen.

Eller er det noen andre som har en enklere eller bedre forklaring? Er åpen for alt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...