sdf123 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 halloen, har gått til anskaffelse av en imate jasjar med windows mobile 5. Ser for meg at jeg skal bruke den når jeg er ute å reiser som en liten pc, som har litt flere muligheter enn min nokia 6233. ting jeg er ute etter, er feks muligheten til å sjekke mail, jeg har da flere epost kontoer, men ønsker en mulighet der jeg kan laste ned feks all info fra mailene(avsender og subject) for så å velge om jeg vil laste den ned til telefonen. er det dette man kaller pushmail? og hvordan får jeg til dette? ønsker også en god browser som lar meg surfe internett sider. er det andre ting man kan bruke den til? hva bruker dere deres til? bruker også min sammen med en gps og tomtom til navigasjon i bilen. takker for alle tips som måtte komme Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg har ingen gode tips.. men den her funker sammen med jasjar.. hvis du skulle ha bruk for det. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ok, funker egentlig godt den pennen og touch skjermen som følger med. Noen andre som har windows mobile 5 og kjekke programmer dere bruker? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Send meg en pm med mailadressen din og jeg kan sende deg programmer og spill på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå