Gå til innhold

Noen som har et Socket A hovedkort å gi bort?

Anbefalte innlegg

Ønsker meg et socket A hovedkort.. må støtte amd xp 1800+ og helst litt oppover, jeg betaler selvsagt porto.

Grunnen til at jeg ønsker meg dette er ikke værre enn at jeg ikke ser råd for å bruke 500kr på et nytt (temmlig dårlig utvalg av socket A kort også forresten, og de andre delene er vel verdt noe slikt til sammen...)

Derfor visst en eller annen på dette forumet har et kort som bare ligger å støver, vil jeg gi dem muligheten til å sende det til meg. Vet det er noen som kanskje synes det er mye forlangt, men hadde jo vært fint da... visst alternativet er å kaste det... skal ikke mase på noen spørr bare vennlig her.

(Unnskyld, men fant ingen kategori å poste under.. kategorien tigging eksisterte ikke.)

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ønsker meg et socket A hovedkort.. må støtte amd xp 1800+ og helst litt oppover, jeg betaler selvsagt porto.

Grunnen til at jeg ønsker meg dette er ikke værre enn at jeg ikke ser råd for å bruke 500kr på et nytt (temmlig dårlig utvalg av socket A kort også forresten, og de andre delene er vel verdt noe slikt til sammen...)

Derfor visst en eller annen på dette forumet har et kort som bare ligger å støver, vil jeg gi dem muligheten til å sende det til meg. Vet det er noen som kanskje synes det er mye forlangt, men hadde jo vært fint da... visst alternativet er å kaste det... skal ikke mase på noen spørr bare vennlig her.

(Unnskyld, men fant ingen kategori å poste under.. kategorien tigging eksisterte ikke.)

8098595[/snapback]

Jeg har 2 - 3 slike kort liggende. Hadde du bodd her og kommet og hentet det ville jeg muligens gitt det bort gratis. Nå må jeg lete det fram, pakke det inn, og kjøre på posten med det. Det gidder jeg faktisk ikke å gjøre gratis. Dvs. gratis blir det jo ikke. Det vil koste meg 1/2 times arbeid + kjøring til og fra posten.

Lenke til kommentar

Ok, var bare visst noen hadde noe... har mange ganger ofret flere timer for folk her på forumet for å prøve å hjelpe til med et svar... aldri fått en krone for det... så visst du synes det er drøyt av meg å spørre om å få noe som andre har tenkt å kaste/karakteriseres som søppel klarer jeg ikke å se det.. kjøringen, du kunne jo tatt det engang du skulle på posten eller hadde vært i nærheten av posten.. er jo ikke sånn at jeg må ha levering overnatten..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...