Gå til innhold

Penetrering av vegger BF2


Anbefalte innlegg

Har spilt bf2 demo'en online en del nå, og skal kjøpe spillet. Jeg leste imidlertidig dette på beskrivelsen av spillet:

 

En helt ny spillmotor og nytt fysikksystem gjør moderne krigføring mer intens enn noen gang før. Den nye matrialpenetrasjon funksjonen måler et våpen sin evne til å penetrere hindringer, noe som gjør at spillere er nødt til å vurdere til enhver tid om de benytter et skjulested eller om de faktisk har et skjold mellom seg selv og potensielle våpen i området rundt. En feilvurdering kan ha fatale følger...

 

Battlefield 2 inneholder omfattende og rikt detaljerte områder, hvor bygninger og annet reisverk kan ødelegges, enten det bykjerner eller øde skoger. Hvert enkelt kart i Battlefield 2 justeres automatisk i skala for å tilpasse seg det antall spillere som deltar i spillet. På denne måten vil antall kjøretøy kontra spillere alltid være tilpasset for en optimal spillopplevelse.

 

 

 

Er dette riktig? Har ikke merket noe til dette i det hele tatt....

Endret av Armalite66
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har skadet og drept flere gjennom blikkplater med standard USA skarpskytterrifle. Såvidt jeg vet så er det bare M95 "Barret" som er i stand til å skyte gjennom glasset på fly og helikopter, noe man selvsagt kan diskutere realismen i, men da hadde jo hullet i ruta blitt på størrelse med en håndball :D

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...