Armalite66 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Har spilt bf2 demo'en online en del nå, og skal kjøpe spillet. Jeg leste imidlertidig dette på beskrivelsen av spillet: En helt ny spillmotor og nytt fysikksystem gjør moderne krigføring mer intens enn noen gang før. Den nye matrialpenetrasjon funksjonen måler et våpen sin evne til å penetrere hindringer, noe som gjør at spillere er nødt til å vurdere til enhver tid om de benytter et skjulested eller om de faktisk har et skjold mellom seg selv og potensielle våpen i området rundt. En feilvurdering kan ha fatale følger... Battlefield 2 inneholder omfattende og rikt detaljerte områder, hvor bygninger og annet reisverk kan ødelegges, enten det bykjerner eller øde skoger. Hvert enkelt kart i Battlefield 2 justeres automatisk i skala for å tilpasse seg det antall spillere som deltar i spillet. På denne måten vil antall kjøretøy kontra spillere alltid være tilpasset for en optimal spillopplevelse. Er dette riktig? Har ikke merket noe til dette i det hele tatt.... Endret 7. mars 2007 av Armalite66 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 eneste jeg har sett er flyruter....ikke noe annet Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Blikkplater kan også penetreres med større kaliber Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 eneste jeg har sett er flyruter....ikke noe annet 8098656[/snapback] Kjøretøy kaliber? Eller feks. LMG'en til support, eller sniper rifle? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Dette fungerer vel med de fleste assaultrifler, sniper og mg ol. Bare å prøve seg litt frem Lenke til kommentar
Flekkis Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Fly- og helikopter rutene kan du bare skyte gjennom med M95 50.cal sniperen Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Blikkplater kan også penetreres med større kaliber 8098669[/snapback] Alle kaliber untatt 30mm osv da de sprenger ved treff. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg har skadet og drept flere gjennom blikkplater med standard USA skarpskytterrifle. Såvidt jeg vet så er det bare M95 "Barret" som er i stand til å skyte gjennom glasset på fly og helikopter, noe man selvsagt kan diskutere realismen i, men da hadde jo hullet i ruta blitt på størrelse med en håndball Endret 7. mars 2007 av Manuel Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Man kan også skyte ned piloter i heli med MGen på jeeps (50.cal). Dette skyldes en bug at playermodel hitboxen befinner seg utenfor hitboxen til selve heliet, og kan dermet bli truffet. Endret 7. mars 2007 av LianLidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå