Watvedt Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei, Jeg har en DELL Inspiron 9400 med Vista Premium som inkluderer Media Center. Har Digitale TV signaler via Get. Noen som vet hvilken TV tuner jeg kan bruke. På forhånd takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du kan ikke bruke annen tuner enn GET sin. Har du video inn på skjermkort? Du kan koble kompositt fra SCART på GET tuner til en video inngang, men kvaliteten blir så som så. Lenke til kommentar
Watvedt Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ok. Jeg har Grafikkkort nvidia geforce 7900GS til den bærbare. [Fant noe på nettet, men vet ikke om det er den sammehttp://www.hardware.no/lanseringsguide/product.php?productId=65926 Tilkoblinger: Dobbel DVI, VGA (D-Sub), TV-ut ] Så det du egentlig sier at signalene kan ikke sendes inn på pc`en annet enn beskrevet under dersom jeg ikke har ett grafikkkort men video in? Det har jeg vel antagligvis ikke i og med at den er på en bærbar. Takk for svaret! Du kan ikke bruke annen tuner enn GET sin.Har du video inn på skjermkort? Du kan koble kompositt fra SCART på GET tuner til en video inngang, men kvaliteten blir så som så. 8098868[/snapback] Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det finnes vel noen USB løsninger for å ta inn video. Kjenner ikke detaljer, men sjekk USB TV-kort. http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10420 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvis du har firewire så kan du sannsynligvis bruke FireDTV/C med rett CAM for get. Vet ikke hva de bruker... -C- Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Get har ikke helt standard DVB-C, så det vil nok ikke virke uansett slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hiver meg på denne for jeg lurer på det samme. Jeg er rimelig fersk når det gjelder kabel/satelitt/smartkort/CI/CAM osv... Ser på smartkortet at Get bruker NDS som krypteringsløsning. Er det ikke mulig å bruke en løsning basert på CI + NDS Cam + DVB-C kort? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg vet at Dreambox kan brukes med Sky (som bruker NDS). Så det fins iallefall softwareløsninger for NDS. Nye Viaccess er vel også NDS-basert såvidt jeg har fått med meg? -C- Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 ... Ser på smartkortet at Get bruker NDS som krypteringsløsning... 8287198[/snapback] Interessant. Jeg har alltid gått ut fra at Get ikke brukte kort, for slik var det på de digital dekoderne jeg har sett. Men det kan se ut som det var noe som bare ble brukt i Stavanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå