Gå til innhold

I hvilke spill er det lettest å få achivements?

MacBoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

NBA 2k6, jeg hadde 1000 achievement points etter å ha hatt spillet i 360-en min i en halvtime. Ellers er Amped 3 relativt enkelt å farme points på, samme gjelder Tony Hawk's American Wasteland.

I Crackdown er achievementene lagt opp så du får mye ved vanlig spilling, så tror ikke 900 points er så vanskelig, selv om det kan kreve litt tid.

Lenke til kommentar

Cloning Clyde og New Rally X er to XBLA titler som er kjempe lette å få 200 poeng på. Marvel Ultimate Alliance virker ganske lett så langt. Enchanted Arms, dog veldig langtekkelig, er lett. bare å spille igjennom spillet.

Det nye TMNT spillet som er rett rundt hjørnet ser og foreløpig ut til å være ganske lett. ta en titt her for lista.

Achieve360points.com og xbox360achievements.org er fine sider hvor du kan finne lister til alle spill som er ute. og litt til ;)

Lenke til kommentar
Hva er det med disse achievement-poengene, kan man bruke dem til noe, eller er de bare en indikasjon på hvor langt man har utnyttet spillets muligheter?

8100970[/snapback]

Nei de kan ikke brukes til noe, ikke enda ihvertfall.

8101082[/snapback]

Si ikke det.. det er jo for øyeblikket en konkurranse der hvor du kan vinne MSpoint (les; nesten ekte penger!!) og annet stash.. om du klarer å hamstre 1500 GP i løpet av tiden frem til april.. Mulig jeg har litt feilaktig info her siden jeg tar det rett fra hukommelsen.. men noe i den duren ihvertfall! (Noe som kanskje ikke er fullt så kult er at denne er sponset av Old Spice, om jeg ikke husker helt feil..)

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar
Hva er det med disse achievement-poengene, kan man bruke dem til noe, eller er de bare en indikasjon på hvor langt man har utnyttet spillets muligheter?

8100970[/snapback]

Indikasjon på hvor mye/lite fritid man har ja..... :innocent:

8101074[/snapback]

Hehe, bra svar. Vi kan vel være enige om at det indikerer hvor mye fritid man har :D 2980p her!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...