Jalle Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei ! Ser at Olympusen e i kalendaren i dag, kor bra er den samenlikna med Ixus V2 ? Ein kamerat av meg har Ixus v2 og eg syns kamera tek bra bilder og er i eit hendigt format. :smile: Lenke til kommentar
LemonDog Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg slo i hvert fall til og bestilte dette samt en 64 MB minnebrikke fra Apacer. Har hørt mye bra om dette kameraet og det vant jo også testen på din side. Dette blir mitt første digitalkamera, så jeg håper jeg blir fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har selv C220Z, og har også brukt V2. For denne prisen ville jeg ubetinget kjøpt C220 igjen. Du får 3 x mot 2 x zoom, standard AA-batteri mot spesialbatteri (kjekt når du går tom for strøm). V2s fordeler er design og kvalitetsfeeling, og dette betyr også mye for endel (V2 har jo solgt en del), men med mindre en svært god pris vil jeg si at 220 er beste valget her. Et annet godt kjøp etter min oppfatning fant jeg i Japan Photos julekatalog, en Pentax 330 GS med 3 Mpix og 3 x zoom til 2999. Her må du legge til en lader og batterier (GP 1800 mAh til 299 samme sted). Denne bruker CF-kort, som V2, mens 220 bruker SM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå