Simen1 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Aha.. Nå tok jeg den Dagens IT-misforståelse (sagt tvetydig med vilje) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Nå er ihvertfall tastaturet til salgs : http://store.artlebedev.com/catalog/comput...dd-ons/optimus/ Lenke til kommentar
Toddb Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Dette må jo være kjekt når man skal lære seg touch osv, bare disabler knapper helt til det er helt sort. kan jo og være greit hvis man ønsker å ha et helt blankt tastatur er jo bare å skru av skjermene. jeg tror dette er en god ide og om 5-10 år er kanskje de fleste tastaturene av denne typen! jeg ville kjøpt hvis prisen var under 1500 kroner hvertfall! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Noen som vet om det er mulig å kjøre små filmer på skjermene. Det vil jo evnetuellt gi uendelig med muligheter. F.eks. strekke en film eller lignende over alle tastene (skjermene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå