Blåbær Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har vel hørt om denne en stund men ser endelig ut til å komme ut til markedet om ikke så lenge. http://www.dagensit.no/min-it/article10415...l=article_image Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kommer vel sikkert flere tastatur ala dette etterhvært og prisene vil synke Så jeg venter iallefall før jeg kjøper nytt tastatur Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Fete greier. Hadde vert kos med et sånt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hadde det kostet rundt 200,- hadde jeg kjørt et.. Gidder ikke bruke mer penger en det jeg alle rede har brukt på PCen min (Ca 8000,-) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Alle tastene er jo separate skjermer. Man kan lage egne bilder til hver tast om man vil. Om dere ikke så de forskjellige bildene så anbefaler jeg det. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Litt ekstra info: http://www.artlebedev.com/everything/optimus/ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Pent, men det er altfor dyrt. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Grisefett. Men dog, grisedyrt... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 dem driver og lager en billigere versjon, er snakk om 2 andre versjoner, ett med svart/hvit OLED (vet ikke om det funker) og et med utskiftbare taster i tilfelle en tast skulle ryke. men prisen er noe stiv enda, ja Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hmmm.. Hva er da så vitsen med separate skjermer for hver tast? Ingen som sitter og ser på tastaturet når de spiller eller skriver uansett?. Skjønner liksom ikke helt vitsen. Den eneste som virker kult med det er at man kan skryte av at man har et slikt tastatur Men men Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 <<-- LFT bruker (Let, finn, trykk), jeg synnes dette kan være kjempe greit, spesielt i ett rom med elendig belysning Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Endelig kommer det på markedet! Mener å huske å ha lest om det for 3-4 år siden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 <<-- LFT bruker (Let, finn, trykk), jeg synnes dette kan være kjempe greit, spesielt i ett rom med elendig belysning 8122193[/snapback] Det er greit, men så er vel ikke LFT de som typisk bruker flere tusen kroner på PC tilbehør heller.. således faller vel produktet mellom to stoler? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 tror nok de greier og banke prisen ned til rundt 2500,- dette blir highend til PC'er....mest beregna for bedrifter egentlig Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hvis dere ser på de ekstra bildene, så har de gjort en "stor" feil. Eksempel på tastatur i World of Warcraft-modus, det populære nettspillet Hvis det er tasteoppsettet or WoW, så ville jeg nok aldri brukt det til WoW... Selv om jeg nesten aldri har spillt verken WoW eller Quake 3 så skulle jeg bannet på at det er tasteoppsettet til Quake 3. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 I linken til Valle79 står det jo under bildet at det er tastesettet til Quake. Så lenge layouten er driverstyrt så kan man vel ha et annet oppsett for WoW. Jeg regner med det er enkelt å sette opp med sine egne bildefiler omtrent som å bruke skin til et program. Men det jeg lurer på er om layouten endrer seg automatisk når man starter opp f.eks photoshop eller om man må velge i driveren eller på tastaturet hvilket oppsett man vil bruke? Tastaturet blir veldig bredt med full størrelse pluss to kolonner med ekstra knapper på den ene sida. Vi snakker vel om en lengde som begynner å nærme seg longboard (skateboard) Sammenlign med: og og for bærbare: Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Dette blir vel tastaturet for de som oversetter en del skrifter. Tenk dere fra kinesisk til engelsk f.eks. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 jaggu meg på tide det kommer ^^ Simen1, og så om tastaturet er brett, det er jo fett! synd egentlig at 103 versjonen har sort/hvitt skjermer.. jeg vil ha 113 med fargeskjermer! ^^ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) I linken til Valle79 står det jo under bildet at det er tastesettet til Quake. Jeg snakker da ikke om linken til Valle79, men om linken til trådstarter. http://www.dagensit.no/min-it/article1042200.ece?start=5 :!: Endret 10. mars 2007 av andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå