thomassit0 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 http://xbox360.ign.com/articles/770/770896p1.html Er så hypet på dette nå så det er helt sykt. Tror jeg må gå og skifte boxer. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Skal lese no! Skal jo komme ny video under GDC. Eg klarar ikkje vente! [wets self]You are Jack Bauer in space, blasting zombies with your boomstick.[/wets self] March 6, 2007 - Christmas came early this year as BioWare showed off the first hour of Mass Effect. Though a few portions were skipped due to time constraints, we witnessed the first mission as Commander Shepard and the betrayal that propels the story into a wide-open galactic hunt.Me må jo berre få sjå den timen!! Endret 7. mars 2007 av dark by design Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Håper Xboxyde eller noen slenger opp en HD film av den Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Stemmer. Sit her no å trykker F5 på alle xbox sidene eg veit om, he he. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Dette spillet er så høyt opp på ønskelista mi at alle andre spill virker irrelevante. Hvis dette lever opp til forventningene mine blir det tidenes spill Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ingen videoer enda ? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvorfor er det ikke mer om GDC på IGN osv? hadde ventet stor coverage alá E3.. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Når har spillet releasedate? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ingen som vet enda. Forhåpentligvis 2. kvartal. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ingen videoer enda ? 8103393[/snapback] Ventar i spenning eg og.. :-/ Når har spillet releasedate? 8103676[/snapback] Dei snakkar om 'før august'. :-)Vil forøvrig ikkje ha dette spelet på sommaren. Då vil eg heller ha det når høstmørket har tatt over. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ingen av xboxyde gutta er tilstede i SF, og tviler på at noen har tillatelse til å publisere noe av dette enda. Det kommer nok etterhvert Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Skulle ikke dette komme 18. Mai? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Er rykter om at det kommer i Mai ja bl.a. IGN har skrevet det, fordi det kommer en bok i Mai om spillet skrevet av han som har skrevet historien i selve spillet. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Herre hvor jeg gler meg! Kotor var en spillopplevelse av de sjeldne, og dette ser ut til å bli 10x bedre Håper bare de klarer å lage en interessant og spennende historie. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Er rykter om at det kommer i Mai ja bl.a. IGN har skrevet det, fordi det kommer en bok i Mai om spillet skrevet av han som har skrevet historien i selve spillet. 8104630[/snapback] Ja, men jeg kommer likevel til å bli overrasket om det er ute før juni. Uansett, ser helt rått ut og det er jo Bioware så det må jo bare bli . Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er rykter om at det kommer i Mai ja bl.a. IGN har skrevet det, fordi det kommer en bok i Mai om spillet skrevet av han som har skrevet historien i selve spillet. 8104630[/snapback] Ja, men jeg kommer likevel til å bli overrasket om det er ute før juni. Uansett, ser helt rått ut og det er jo Bioware så det må jo bare bli . 8110041[/snapback] Jeg ser på tothegame.com og der står det at Mass Effect kommer 25. mai (forøvrig samme dato som Forza 2). Er det noen som har sett denne datoen andre steder? tothegame.com kan være unøyaktig noen ganger, men har som regel rett når det er snakk om 2 måneder frem i tid. Mass Effekt på tothegame.com Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Nokon som har sett noko til videoen frå Mass Effect, som blei vist på GDC? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Nokon som har sett noko til videoen frå Mass Effect, som blei vist på GDC? 8144556[/snapback] Videoen fra GDC var en demonstrasjon fra spillets første 20 minutter. Jeg tror dette kun var for de som var tilstede på GDC. Har hørt et par podcaster fra journalister som var der, og etter hva jeg kan forstå så vil Mass Effect endre på folks syn på hva en RPG er og hvordan det spilles. Og det på en positiv måte. De var i hvertfall skyene når de beskrev hva som ble vist under demoen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Var jævla unødvendig av IGN og avsløre ting i frå historia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå