Kenny000 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Husker dere spille C&C: Renegade? De siste dagene har jeg spilt spillet etter et halvt års pause. Etter å ha søkt litt på nettet, kom jeg over en side der det lager en mod til spillet. Renegade konverteres fullstendig til Red Alert med alle units og byninger som er med i Red Alert. Dette inkluderer blandt annet Teslacoils, u-båter, slagskip osv..... Nå skal jeg ta opp igjen kampen i Renegade Alert! Er du med Tåka (Toka)?? (mod'en er ennå ikke ferdig, men jeg har hørt den kommer neste måned) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Det kan bli en bra greie, Venter spent. Har du en url til en hjemmeside el med noe mer info? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 03:00, skrev Den Polse:Har du en url til en hjemmeside el med noe mer info? Jeg leste om det her Jeg fant også en film som viser litt gameplay Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Det blir kult jeg har ikke spilt Renegade på ca 4-5 måneder så jeg må kanskje trene litt på det igjen Kenny :smile:! [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-12-15 22:08 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Har fremdeles mareritt om å være engineer som hopper rundt som en tulling mens jeg reparerer våre tanks mens fienden prøver å pepre meg Lenke til kommentar
Destro Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 00:29, skrev Hidden:Har fremdeles mareritt om å være engineer som hopper rundt som en tulling mens jeg reparerer våre tanks mens fienden prøver å pepre meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå