Gå til innhold

Nordmenn på YouTube

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker dere good'ol nintendosanger med like dårlig lydkvalitet som på en gammel TV, sjekk ut mine labre forsøk på å joine pianoeliten på youtube.

Klikkbar

8391881[/snapback]

:wee: Kult. Hadde bare lyden vært litt bedre så :\

Lagde denne for en stund siden da jeg kjedet meg. Starring lillebroren min. Tok hele 2 min og edite.

8460489[/snapback]

Skills på karn der jo. god ballkontroll.

Lenke til kommentar
Tommy Myrbostad har noen geniale filmer! Nemlig trilogien "Fjortis The Movie". Anbefales på det sterkeste :D

Enjoy.

8491090[/snapback]

Den fyren stresser for mykje for min smak. Liker ikkje å gå på personangrep, men syns den fyren rett og slett er patetisk der han sitter hjemme hos mor og far og snakker stygt om sånn som folk rett og slett er i hans alder.

Lenke til kommentar
Lagde denne for en stund siden da jeg kjedet meg. Starring lillebroren min. Tok hele 2 min og edite.

8460489[/snapback]

Bruker han Asics-sko til 1699,-?

Damn...

8495174[/snapback]

Haha, Asics sko ja. Tror ikke det var så dyre men.

Lenke til kommentar

Min vennekrets er mer eller mindre... tja, stupide når det kommer til å kjede seg, som f.eks. å lage dårlige (la meg utdype på godt norsk: DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRLIGE) Pablo Fransisco sketcher, for å så sende det til vennene sine som har tilgang til internett.. og såklart: youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=spbjyggw90A

http://www.youtube.com/watch?v=00LxcyjL7qo

..Dere er herved advart mot å se klippene, du kan miste seriøse tall av hjærneceller etter du har sett en av videoene (ikke p.g.a. videoene i seg selv, men fordi du vil knuse skallen din inn i monitoren, kontinuelig, i minst 23 minutter og 11 sekunder, må forøverig takke Jørgen for å klare å ta tiden mens han fikk hjærnerystelse)

De er ment for å suge (som jeg blir minnet på av flere tusen random personer som desverre har sett disse videoene)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...