Frohman Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Disse pøblene har gått langt over streken. Blitzerne har brutt den kommunale avtalen. La barna til 68-generasjonen finne en annen lekeplass, og la dem betale selv. 8098029[/snapback] Jeg kan ikke si meg enig. Se på København. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er mangel på boliger i Oslo, er det ikke? Kommunen trenger også penger, gjør den ikke? Så selg tomten til noen som bygger leilighetskompleks. To fluer i en smekk. 8109284[/snapback] Yess, samtidig sprer man en hel del Kakkerlakker all over Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 "Okay, greit nok. Hvorfor aksjonere mot dem i det hele tatt spør jeg da?" #For å spre dritten, så den ikke yngler. #For å spre dritten, så de ekstreme tilfellene ikke samles der og planlegger bråk. #For å få fjernet en uhyre stygg bygning fra Hovedstaden. #For å sørge for at ungdommen kanskje bruker mindre av sin fritid på denne pøbelens hasjbule, og kanskje tar seg til noe nyttig på fritida. #Så man ikke har et like stort samhold blandt pøbelen; de liker jo å samle seg i grupper og demonstrere "fredelig" som vi vet. #Så færre spiser vafler (vafler er veldig fetende) osv.. Hvilke grunner man har spørs nok litt på hvem du spør, men det finnes mange å velge blandt. Kanskje du har noen grunner du er enig i, fra lista mi ovenfor? 8109336[/snapback] Jeg velger den jeg selv har erfaring med og som du tydeligvis ikke har. Spre møkk, og det blomstrer fort som faen, og hvis du ikke er bondeknøl bør du lære deg et par håndgrep fort som faen! Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Yess, samtidig sprer man en hel del Kakkerlakker all over Sammenstiminger av folk med sterke og like meninger være det seg muslimske innvandrere i ghettoer i europeiske storbyer som ønsker sharia, eller pøbler i Kjøben og Oslo, er sjelden noe positivt i seg selv. De forsterker hverandre og har lettere for å ty til vold fordi det blir en lukket kultur uten kritikk eller impulser utenfra. Markedsverdien på eiendommen er vel også ganske høy. Lag et nytt Blitzhus langt uti skogen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Spre møkk, og det blomstrer fort som faen, og hvis du ikke er bondeknøl bør du lære deg et par håndgrep fort som faen! 8110561[/snapback] Blomster liker vi da, og atpåtil så vet du vel det at når man sprer møkka utover et jorde så gjør den at avlinga vokser raskere og blir bedre, men om du lar møkka ligge i en haug så lukter den og er til skjemsel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Yess, samtidig sprer man en hel del Kakkerlakker all over Sammenstiminger av folk med sterke og like meninger være det seg muslimske innvandrere i ghettoer i europeiske storbyer som ønsker sharia, eller pøbler i Kjøben og Oslo, er sjelden noe positivt i seg selv. De forsterker hverandre og har lettere for å ty til vold fordi det blir en lukket kultur uten kritikk eller impulser utenfra. Markedsverdien på eiendommen er vel også ganske høy. Lag et nytt Blitzhus langt uti skogen. 8110575[/snapback] Nå snakker vi om en episode ... Gjenta EN episode ... Gjenta enda en gang: 1 episode. Hva med en, 1 uno, und so weiter er det som forvirrer dere "krigskåte"? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Spre møkk, og det blomstrer fort som faen, og hvis du ikke er bondeknøl bør du lære deg et par håndgrep fort som faen! 8110561[/snapback] Blomster liker vi da, og atpåtil så vet du vel det at når man sprer møkka utover et jorde så gjør den at avlinga vokser raskere og blir bedre, men om du lar møkka ligge i en haug så lukter den og er til skjemsel. 8110612[/snapback] Du viser med den forståelsen av dyrking at du er en større knøl enn bondeknøl. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Til din informasjon så er jeg hverken en knøl eller en bonde (selv om jeg kommer fra landet), men jeg vet én ting sikkert: Jeg liker ikke møkk samlet opp i store hauger, faktisk enda mindre enn jeg liker den spredt utover. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Nå snakker vi om en episode ... Gjenta EN episode ... Gjenta enda en gang: 1 episode. Hva med en, 1 uno, und so weiter er det som forvirrer dere "krigskåte"? Hvor mange ganger i året er det blitzerne er involvert i vold og bråk, skaper uhygge og utrygghet og bedriver rasisme? Det er faen ta meg ikke èn gang i året engang. Det er mange. De er på nyhetene hver eller annenhver uke eller noe slikt hvor de bedriver bøll, fanteri og oppfordrer til ulovlige handlinger og kommer med ulovlige ytringer. Endret 8. mars 2007 av guardianpegasus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå snakker vi om en episode ... Gjenta EN episode ... Gjenta enda en gang: 1 episode. Hva med en, 1 uno, und so weiter er det som forvirrer dere "krigskåte"? Hvor mange ganger i året er det blitzerne er involvert i vold og bråk, skaper uhygge og utrygghet og bedriver rasisme? Det er faen ta meg ikke èn gang i året engang. Det er mange. De er på nyhetene hver eller annenhver uke eller noe slikt hvor de bedriver bøll, fanteri og oppfordrer til ulovlige handlinger og kommer med ulovlige ytringer. 8110686[/snapback] Dokumenter påstandene dine! At de er på nyhetene betyr "nada", så kom igjen!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Til din informasjon så er jeg hverken en knøl eller en bonde (selv om jeg kommer fra landet), men jeg vet én ting sikkert: Jeg liker ikke møkk samlet opp i store hauger, faktisk enda mindre enn jeg liker den spredt utover. 8110669[/snapback] Da har du kanskje et møkkaproblem da? Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Så lenge alle holder innenfor det lovlige, ser jeg ingen problemer med at de kan få være der. Det er en sosial samlingsplass:) Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg anbefaler å høre debatten om blitzerne skal ut eller ikke mellom Knut Even Lindsjørn(SV) og Jøran Kallmyr(Frp) på Dagsnytt 18, torsdag 8.mars her: http://www.nrk.no/programmer/sider/dagsnytt_atten/ (2. debatt, etter feminisme-debatten) Endret 9. mars 2007 av Tor79 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Nå snakker vi om en episode ... Gjenta EN episode ... Gjenta enda en gang: 1 episode. Hva med en, 1 uno, und so weiter er det som forvirrer dere "krigskåte"? 8110614[/snapback] En episode? Det er ikke mange årene siden både den amerikanske og israelske ambassaden i Oslo ble angrepet av venstrefacsister. Jeg var der selv og overvar idiotien. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg anbefaler å høre debatten om blitzerne skal ut eller ikke mellom Knut Even Lindsjørn(SV) og Jøran Kallmyr(Frp) på Dagsnytt 18, torsdag 8.mars her:http://www.nrk.no/programmer/sider/dagsnytt_atten/ (2. debatt etter feminisme-debatten) 8112444[/snapback] Frp-mannen eide vel SV-mannen en smule... Endret 9. mars 2007 av Pricks Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Nå snakker vi om en episode ... Gjenta EN episode ... Gjenta enda en gang: 1 episode. Hva med en, 1 uno, und so weiter er det som forvirrer dere "krigskåte"? Hvor mange ganger i året er det blitzerne er involvert i vold og bråk, skaper uhygge og utrygghet og bedriver rasisme? Det er faen ta meg ikke èn gang i året engang. Det er mange. De er på nyhetene hver eller annenhver uke eller noe slikt hvor de bedriver bøll, fanteri og oppfordrer til ulovlige handlinger og kommer med ulovlige ytringer. 8110686[/snapback] etter det jeg har skjønt så er blitzerne imot rasisme, så hvor du får det ifra vil jeg gjerne vite takk Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) etter det jeg har skjønt så er blitzerne imot rasisme, så hvor du får det ifra vil jeg gjerne vite takk 8115580[/snapback] Det er mange som er mot rasisme som i praksis er ganske rasistiske. Som oftest gir deg seg utslag i en holdning der man har en tendens til å se på de aktuelle gruppen personer som svake mennesker som trrenger ekstra omsorg, og som man må være ekstra hensynsfulle ovenfor. En liten anektdote... Jeg har ei venninne som var sammen med en svart mann. Vedkommende mann hadde en liten unge fra et annet forhold, og de tre gikk tur sammen. Noe av det mest irriterende med det var alle som kom bort til dem å skulle erklære hvor fint det var å se de tre sammen på den måten. Der har du forskjellsbehandling basert på hudfarge, rasisme, fra folk som anser seg selv å være mot rasisme. Litt off topic i denne tråden... menmen Edit: But it goes to show, det at religiøse tar avstand fra vold betyr ikke at religion ikke fører til vold. Det at antirasister tar avstand fra rasisme betyr ikke nødvendigvis at de ikke er rasistiske allikevel. Folk som snakker om hvor tollerante de er er ofte svært intollerante ovenfor folk de selv ikke anser som like tollerante som dem selv. Osv. osv. Endret 9. mars 2007 av JBlack Lenke til kommentar
dreamweaver Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det siste opprøret fra Blitzerne's side var utvilsomt ganske meningsløst, ja. Det var da vitterlig ikke ambasaden som hadde gjort noe, det blir for dumt. Dessuten hadde det jo ingen nytte! Men likevell tror jeg nok at Blitzhuset blir stående en god stund til. Det er da alltid en tilfeldig FRP-politiker som skal skape litt ekstra opprør og komme med et par trusler uansett. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Syns man skal ha litt forståelse for Blitzerne... Hvis de ikke ønsker å delta i samfunnet på vanlige spilleregler bør de få lov til det... Svalbard, f.eks, kan vel være et egnet for dem. Masse god plass til å kaste stein, la huset forfalle, rope slagord etc... Bør vel legge det passe langt unna Longyearbyen for å skåne innbyggerne og slik at det er behagelig langt unna samfunnet for Blitzernes del... Så kan man bygge barnehage eller lekeplass eller svømmehall eller noe annet samfunnstjenelig der hvor bygget er idag. Endret 9. mars 2007 av pax1 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det siste opprøret fra Blitzerne's side var utvilsomt ganske meningsløst, ja. Det var da vitterlig ikke ambasaden som hadde gjort noe, det blir for dumt. Dessuten hadde det jo ingen nytte! Men likevell tror jeg nok at Blitzhuset blir stående en god stund til. Det er da alltid en tilfeldig FRP-politiker som skal skape litt ekstra opprør og komme med et par trusler uansett. 8115702[/snapback] Den danske ambasaden er "danmark i norge" hvis du skjønner. De kan enten dra til danmark og demonstrere der, eller bare til den danske ambasaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå