1915 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva heter den fila den booter fra på harddisken når man slår på pc'n for at windows skal starte? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva heter den fila den booter fra på harddisken når man slår på pc'n for at windows skal starte? 8098019[/snapback] Boot.ini. Kjør - C:\boot.ini Lenke til kommentar
larseman Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) er det den som styrer boot loaderen du tenker på? den heter iallefall boot.ini eller noe noen var vist før meg Endret 7. mars 2007 av larseman Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Takker. men det som er problemet. er at jeg har vista på en vanlig sata disk. og xp på en raptor disk. jeg vil ha vista på raptor disken. og få formatert den disken med vista på. så først så må jeg få komet meg inn i vista mens den andre hdd med xp er igang samtidig. men når vista og xp diskene er koblet til samtidig og jeg starter. så booter den bare fra xp disken. er det en mulighet for at jeg kan gjøre at den booter fra den andre disken så jeg kommer meg inn i vista og får formatert den disken med xp på. og sånn at jeg etterpå kan få instalert vista på den disken det var xp på da. og etter det kan jeg få formatert den andre satadisken som var vista på!? isåfall hvis det er mulig hvordan gjør jeg det? 1915 edit: har fått fiksa det. fik formatert vista disken fra xp. Endret 7. mars 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå