dj_vega Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 for isåfall hva kan det være siden det er en 3mmd gammel fujitsu siemens pc? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nod32 + en eller annen gratis firewall ca 500kr for 2års abbo og det er lite, lett og raskt. Hva mer kan man ønske? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 for isåfall hva kan det være siden det er en 3mmd gammel fujitsu siemens pc? 8330433[/snapback] Jeg ville laget en egen tråd ang problemet, feks her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=238 Lenke til kommentar
butare Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg vill anbefale at du slette NORTON og instalerer AVG antivirus 7.5 og bruker AD-AWARE. min mormor kjøpte ny pc med 1gb ram og pentium 4 prosessor i tilleg til norton internet security 2007, pc`n er så sen at mine domumenter svarer ikke viss du prøver å gå inn på mine bilder.... trenger jeg å si mer? når jeg hadde en pc full av virus og 256mb ram med win xp gikk det raskere. 8330022[/snapback] Har bestemoren din slike symtomer på maskinen er det ikke Norton sin feil... Lenke til kommentar
Yama Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 personlig holder jeg meg til NIS, har ikke hatt no negativ erfaring med det programmet, har hatt norton de siste 3 åra... men har du en treg maskin er det kanskje bedre alternativer der ute... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Spørsmålet her er vel om man ønsker en vanntett beskyttelse mot alt, mot å gi fra seg litt ressurser, eller ha en løsning som beskytter dårligere mot å bruke mindre ressurser. Var vel en sak for en stund siden hvor en kjent bank byttet ut norman med nis fordi norman ikke klarte å beskytte godt nok. skjønner heller ikke hvorfor folk sliter med å avinnstallere. Har lagt inn og avinnstallert nis på massevis av pcer og aldri hatt problemer. Ressursbruken kan man jo også styre mye av selv. Kjører man maks logging, rescanning ved hver oppdatering, scanning ved hver oppstart osv så vil det selvsagt ta tid...men dette er jo ting man kan slå av. liker også at man enkelt kan scanne i safe-mode, som må til når man har fått virus som andre programmer ikke har klart å stoppe. Prisen er nå også billig, spesielt hvis man velger å bestille fra nettet og gjerne med et to års abbonent, billigere enn mange andre løsninger. Greit med pakken som selges til en billig penge gjevnlig (nsw og nis). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå