Bjerkeris Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei, har tenkt til å kjøpe ny pc, skal bygge den selv... Den skal brukes til å spille med! Jeg tenkte først å kjøpe hardwares anbefaling: https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=2738 Men så leste jeg litt at man kan øke ytelsen betraktelig ved å kjøpe "overklokke vennlige komponenter" Jeg tenkte på en intel core duo 2 E6600 prosessor som utgangspunkt. Men hvilket hovedkort/Minne/Skjermkort burde jeg velge? Dette er en pc som jeg vil kjøre overklokket hele tiden. Jeg har ikke tenkt til å bruke noe form for "extrem kjøling" dvs jeg har tenkt til å benytte meg 12cm viftene i kabinettet og koste på meg en annen prosessor kjøler enn den orginale som følger med. Blir det noe betydlig forskjeller ved å overklokke uten å bruke "extrem kjøling" eller burde jeg bare holde meg unna overklokking? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hovedkort Minne Skjermkort Cpu kjøler. Er mange gode kjølere på markedet som er så å si jevngode.Denne er av de bedre. Hvis du ikke skal ekstremklokke,holder Geil minnet i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå