Gå til innhold

Ad-Aware og Diskeeper Enterprise utgaver, best?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg hører mange prater om at Server Enterprise utgaver av forskjellige programmer er bedre enn de andre versjonene..

Sånn som at Lavasoft Ad-Aware 1.06r1 Enterprise er bedre enn Pro utgaven..

Og det samme med Diskeeper, at Server Enterprise utgaven er bedre enn Pro Premier osv..

Jeg lurte litt på om dette stemmer..

Og hvordan vil Enterprise utgaver fungere på en stasjoner PC?

Folk sier de er bedre uansett hva slags system man måtte kjøre,

men det virker jo som om Enterprise er siktet til servere, og ikke stasjonære PC-er..

Eller spiller det egentlig ikke så stor rolle? Fungerer de like fint på mitt system? Som på en server?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Vil tro det vil gå fint å kjøre Enerprise på en vanlig hjemme pc. Men det er ikke så stor forskjell på Enterprise og Proffesional.

Dette har Lavasoft sitt Enterprise produkt som ikke Pro utgaven har:

- Centralized Ad-Aware SE Enterprise Console for Networks

- Schedule Network Scans

- Schedule Definition File Updates

Altså, det er ikke noe du som hjemmebruker trenger. Dette klarer du deg helt fint uten.

Så jeg ville tro at en bedrifts utgave av en programvare vil fungere på en hjemme pc, men samtidig ikke vil gjøre så stor forskjell.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvorfor i det hele tatt velge Enterprise? Det er jo helt galt å si bedrifts versjonen er mye bedre. Ja, såklart er versjonen bedre for bedrifter, men det vil ikke yte noe forskjell på en hjemme pc. De fanger opp like mye spyware, og ikke minst stopper like mye spyware. Forskjellene er vel som Rakib sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...