Gå til innhold

Playstation 3 test i kinosalen

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig test :) Er enig med reporteren også, men om jeg skal ta meg selv som et eksempel.

Jeg har X360 og hadde ikke tenkt å kjøpe PS3 når den kom pga en forferdelig pris.... Men så nærmet det seg og det som gikk igjen oppe i hode mitt var at...HEY det er jo Playstation! Du må jo ha PS3! PS2 har jo vært en konge i så mange år så PS3 kommer vel til å bli kongen etterhvert også.

Men da igjen det kan hende det er bare jeg som er litt...bob bob lissom :p

Lenke til kommentar

Skal ha meg en hvis det blir noen feriepenger til overs! Synes den tar seg mye bedre ut i et stuemiljø enn 360, og i tillegg bråker den jo mye mindre. Det er mye penger, men det er jo ikke så gale hvis man har en HDTV og bare venter på avspiller for blu-ray. Dedikerte avspillere koster minst det samme som PS3 foreløpig.

Lenke til kommentar

Følte at han sa veldig mye av det som foregår i hodet mitt. Så eg må nesten si meg enig med at så langt det holder. Foøvrig så ser tiltingen boss ut i Motorstorm, sikkert noe eg aldri kommer til å bruke i og med at spillet er lagt opp slik det er.

Gleder meg dog til eg faktisk kan spille på konosollen og se om kritikken satt mot kontrollen holder mål den også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg har X360 og hadde ikke tenkt å kjøpe PS3 når den kom pga en forferdelig pris.... Men så nærmet det seg og det som gikk igjen oppe i hode mitt var at...HEY det er jo Playstation! Du må jo ha PS3! PS2 har jo vært en konge i så mange år så PS3 kommer vel til å bli kongen etterhvert også.

8097975[/snapback]

Jeg hadde samme følelser rundt Wii-lanseringen, hvor jeg var veldig fristet til å kjøpe en - jeg tok dog ikke å kjøpe en, og synes det var veldig greit, da Wii ikke var så utrolig skøy.

Snuser på PS3, men venter på både prisfall og større utvalg av spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...