mcgroven Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvem ville vel ikke bli en ond engel med en brennbar høyrearm da de var små? Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bra omtale, men tviler spillet er verdt penger for meg... Lenke til kommentar
darker Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 den teleporteringsmåten er klin likt et annet spill jeg har spilt.. men hva het det? du er ihvertfall en indianer, og du, dama og bestefaren bli kidnappet av aliens. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 den teleporteringsmåten er klin likt et annet spill jeg har spilt.. men hva het det? du er ihvertfall en indianer, og du, dama og bestefaren bli kidnappet av aliens. 8097435[/snapback] Prey? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror man kunne gjøre noe lignende i Second Sight også... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hohoho, at jeg ikke blir lei av å ha rett... Sikter da til Infernal-tråden som var aktiv en stund før spillet kom. Jeg skjønte det da demoen kom at dette ikke hadde noe som andre spill ikke hadde. Man er ond i Infernal, men bare med ordet. Ikke noe annet. "Ond" og "God" er to ord uten betydning når man ikke legger mer i dem. I Infernal skyter man fiender som i alle andre spill, og de skyter deg. Jeg føltes ikke veldig ond eller god ut i Infernal. Middelmådig spill jeg aldri kommer til å skaffe meg. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg må bare få si at Maskin opsettet deres var meget nice Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 spillte demo'n og følte egentlig at det ikke var noe nytt, var faktisk ganske lei spillet når jeg kom til slutten av demo'n Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror man kunne gjøre noe lignende i Second Sight også... 8097653[/snapback] Hvordan var egnetlig det spillet? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror man kunne gjøre noe lignende i Second Sight også... 8097653[/snapback] Hvordan var egnetlig det spillet? 8102837[/snapback] Jeg likte det veldig godt. Spilte det igjennom på PS2 faktisk, var absolutt verdt både tiden og pengene. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 5/10 .. Dårlig greier..Burde fått minst en 8/10 Burde fått en annmeldelse av en som faktisk liker den type spill.. Det er en ufortjent score... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hvem ville vel ikke bli en ond engel med en brennbar høyrearm da de var små? Men aller helst ville du vel ha en brennende venstrearm? (bilde funnet ved siden av quotet tekst) Endret 8. mars 2007 av Spetsnaz Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Det bilde er speilvendt, Spetsnaz. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 5/10 .. Dårlig greier..Burde fått minst en 8/10 Burde fått en annmeldelse av en som faktisk liker den type spill.. Det er en ufortjent score... 8104426[/snapback] Hvorfor? Gi noen gode grunnlag da. Spillet tilfører jo ingen ting nytt til sjangeren. Det trekker heller sjangeren litt bakover om det gjør noe i det hele tatt. Nei, Infernal er et spill som raskt havner i billigkurvene. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hvem ville vel ikke bli en ond engel med en brennbar høyrearm da de var små? Les mer 8097082[/snapback] Skulle gjerne vært ond engel, men spillet krasjer hele tiden nvlddmkm stopped responding kommer opp etter 1-10 minutter spilling. Kjører samme specs som annmelder maskin. Spørsmål hvilken Nvidia driver kjører dere med ? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 5/10 .. Dårlig greier..Burde fått minst en 8/10 Burde fått en annmeldelse av en som faktisk liker den type spill.. Det er en ufortjent score... 8104426[/snapback] Tja, etter at halve lanet jeg var på prøvde dette spillet i "pausene" så var vist alle enstemmig enig at dette var middelmådig møkk. Man er ond, men man gjør jo nøyaktig det samme some gode karakterer gjør i slike spill. Bare at animasjonen er rød og mørk istedefor hvitt og lyst. Må innrømme jeg lo godt når han attmed gikk gjennom starten ja, hadde skutt en og prøvde å få opp våpenet hass mens 2-3 andre stod og skøyt alt de kunne. Til slutt ble han lei og slo like så godt ned resten.... Middelmådig: Altså, ingenting eksepsjonelt bra eller dårlig. Ett gjennomsnittslig spill i sin sjanger. Og det er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg