itfolk Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Hvordan ser det nå da? vis du ser problemet forsatt kan du versåsnill komme på msn eller gi meg email add, så kan jeg sende helle paken så fikser du den? jeg aner ikke hva som er feilen.? Lenke til kommentar
attach Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg vil forresten råde deg til å øke skriftstørrelsen et lite hakk. Det vil passe mye bedre inn i stilen du har designet sida i. Du må vurdere å øke linjeavstanden et hakk også. Lenke til kommentar
itfolk Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg vil forresten råde deg til å øke skriftstørrelsen et lite hakk. Det vil passe mye bedre inn i stilen du har designet sida i. Du må vurdere å øke linjeavstanden et hakk også. 8100088[/snapback] Ser det greit ut ellerS? Lenke til kommentar
attach Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Nå har du fjernet en </div> i koden istedet for å legge til en ekstra. Skriv </div></div> foran <!-- end content -->, så ordner det seg. Men du må jo forandre css-fila også: /* --------------right navi------------- */ #right { position:absolute; top: 469px; left:931px; clear:right; width: 200px; height: 90%; font-size: large; } til -> /* --------------right navi------------- */ #right { float: right; width: 200px; height: 90%; font-size: large; } Endret 7. mars 2007 av attach Lenke til kommentar
itfolk Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Nå ser ikke den så pent ut? Lenke til kommentar
attach Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 CSS-fila er i orden. Nå må du gjøre dette: Nå har du fjernet en </div> i koden istedet for å legge til en ekstra. Skriv </div></div> foran <!-- end content -->, så ordner det seg. 8100111[/snapback] Lenke til kommentar
itfolk Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg får samme feil melding når jeg skal validare localy. Downlaod the appendix . Endret 7. mars 2007 av Walid Lenke til kommentar
attach Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvis det er hjelp du trenger, så må du nesten gjøre det jeg anbefalte deg nå... Det skader jo ikke å prøve :/ Lenke til kommentar
itfolk Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Du har rett Attach men jeg skjønte ikke hva du mener med å luke div tagen og når jeg luker skjer det ikke noe heller? Lenke til kommentar
attach Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det hadde vært fint om du kunne lastet det opp på sida slik at jeg får se, da. Hvis ikke blir det vanskelig Lenke til kommentar
attach Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Oppsettet ditt har store mangler, ser jeg nå. Tittet nøyere på det. Du har blant annet en padding på 250px til høyre for teksten. Den blokkerer slik at #right ikke får plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå