qtec_s100 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Min gode venn har begynt å skrante litt.. ( Qtec s100 ) Så jeg må kikke meg rundt etter en telefon nå... Jeg trenger en telefon med god kalender funksjon Men min økonomi tilsier ikke en ny Qtec nå.. Helst med gjøremål påminner på hoved skjermen... Har sett på en N80 på nette.. har den kalender i "skrivebordet" Hva bør jeg velge, er det ande forslag.... Qtec_s100 Endret 7. mars 2007 av qtec_s100 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 N80 har det ja. Men N80 er jo ikke akkurat billig den heller. Men hele E serien til Nokia har nok bra kalender funksjonalitet da de er for bedriftsmarkedet. AKIRA Lenke til kommentar
qtec_s100 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Tele2 Har den i nettbutikken sin til 1400.- + ab HTC 3300 komer fort på 4 lapper +ab Så N80 kar "påminner" i skrivebordet... takker N80 har det ja. Men N80 er jo ikke akkurat billig den heller. Men hele E serien til Nokia har nok bra kalender funksjonalitet da de er for bedriftsmarkedet. AKIRA 8097494[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå