Gå til innhold

Gi meg én grunn til å tro på Gud!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hva er godt med guden deres i forhold til andres guder?

I forhold til Flying Spaghetti Monster?

At han eksisterer.

8560207[/snapback]

Kan du bevise dette?

8560829[/snapback]

Bevis vil ta livet av han, så hva skulle det være godt for?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Noen mener Gud=energi, men da kan man like gjerne tilbe en kullbit.

8561237[/snapback]

Provoserende uforståelig, og hvis dette skulle innby til meningsutveksling, så er det rimelig uelegant.

Lenke til kommentar
Noen mener Gud=energi, men da kan man like gjerne tilbe en kullbit.

8561237[/snapback]

Det som hadde vært mer riktig er å tilbe ilden, som frigjør energien og utgjør mirakler! Ilden er desverre blitt tilbedt lenge..

Ja pencilcase, la oss ta et glass vin, dele brød og røyke fredspipe.

Lenke til kommentar
Provoserende uforståelig, og hvis dette skulle innby til meningsutveksling, så er det rimelig uelegant.

8561257[/snapback]

:D Du er jammen lett å fyre opp, kjære PencilCase! Jeg melder meg på deling av vin og brød, i all vennskapelighet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Som den fødte latsabb, og egentlig fredsæle person jeg er, så bukker og takker jeg. Det er en befrielse å treffe ikke bare noen som byr på fest, men også er verdt å bryte litt brød med.

Synd at disse trådene får en tendens til å trille ut i sanden. Spørsmålene er veldig interessante, men følelsene og hensiktene som blir lagt i argumentasjonen ødelegger mere enn den beriker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

8561257[/snapback]

:D Du er jammen lett å fyre opp, kjære PencilCase! Jeg melder meg på deling av vin og brød, i all vennskapelighet.

8561295[/snapback]

Hehe, ja jeg er visst litt lettanntennelig. :blush:

Tar forøvrig imot en slik invitasjon. Har en djevelsk :!: oppskrift på fint brytebrød smaksatt med vårløk. Denne skyllet ned med tja .. la oss si en Gato Negro, er slett ikke å forakte. Så la oss fortsette denne meningsutvekslingen, og før vi vet ordet av det, kan vi alle ha lært noe nytt.

Lenke til kommentar
la oss si en Gato Negro, er slett ikke å forakte. Så la oss fortsette denne meningsutvekslingen, og før vi vet ordet av det, kan vi alle ha lært noe nytt.

8561378[/snapback]

Enig - men la oss heller gå for en 2005 Bordeaux grand cru. Hadde en veldig fin en her i helga som virkelig innbød til gjentagelse... :cool:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling på vin, men jeg henger meg på dere. Fred i verden!

Men folkens, la oss for Guds skyld ( haha ) forlate denne tråden før den når side 50. Jeg har en følelse av at det vil føre oss til et punkt hvor bensinen igjen tar fyr.

Endret av Latskap
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
la oss si en Gato Negro, er slett ikke å forakte. Så la oss fortsette denne meningsutvekslingen, og før vi vet ordet av det, kan vi alle ha lært noe nytt.

8561378[/snapback]

Enig - men la oss heller gå for en 2005 Bordeaux grand cru. Hadde en veldig fin en her i helga som virkelig innbød til gjentagelse... :cool:

8561389[/snapback]

Jo takk, den høres ikke ueffen ut. Hvis man i tillegg hadde seg en aldri så liten sigar, mens man betraktet noen tilfeldige elger i solnedgang, så ville nok gudenes fred ha senket seg over selskapet ... :)

Passer på å takke så meget for en morsom debatt. Den ble heldigvis både informativ, og vennskapelig. Det betyr ikke dermed at jeg ikke kommer til å være susende uenige med dere en gitt gang. ;)

Lenke til kommentar

Min linje ble brutt av en "plustelig uforutsett ytre hendelse" som forsikringsselskapene så vakkert kaller det.

Men takker for debatten.. Dette var interesant-frustrerende-kvessende-underholdende. I den rekkefølgen.

Peace out...

Lenke til kommentar
Hva er godt med guden deres i forhold til andres guder?

I forhold til Flying Spaghetti Monster?

At han eksisterer.

8560207[/snapback]

Kan du bevise dette?

8560829[/snapback]

Bevis vil ta livet av han, så hva skulle det være godt for?

8561089[/snapback]

Hvorfor?

hvis gud bevises, vil alle vite at han finnes, er det ikke det han vil? han "viste" seg jo på forskjellige måter for 2000 år siden, døde han da? da finnes han jo ikke mere nå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...