Gå til innhold

Forza 2: GDC 07 - Enzo Ferrari gameplay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Spillet har en veldig fin flyt nå, men jeg synes bilmodellene ser litt merkelige ut, sammenlignet med PGR3 sine. Det er noe med refleksjonene og utseendet på bilene som gjør at det ikke ser riktig ut.

Satser dog på at gameplayet blir fantastisk, så ser frem til lansering.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Hadde han truffe ein slik vegg i ein så stor fart hadde nok skada vært litt meir omfattande. Trur eg isåfall. Treff du ein vegg i 140 mph så er det kveld ..

Sjølv om eg meinar no at i 2007, burde den veggen med dekk gått i oppløysning, og virka slik ein forventar at den skal.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Syns skaden var helt sinnsykt digg!

Kan jeg spørre hvorfor du syns den var usannsynlig, dark by design?

8097038[/snapback]

140mph (225km/t) rett i en vegg

Jeg kan love deg at det ikke ser slik ut i virkeligheten

Til gjengjeld er den bare der for å gi et preg av realisme, så jeg bryr meg ikke spesielt om at bilen ikke blir totalvrak etter et lite krasj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Forøvrig ser jeg ikke hvorfor enkelte er av den oppfatning at bilene skinner for mye. Har dere aldri sett en nyvasket bil med metallic lakk ?

http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...Dnb-no%26sa%3DN

8097078[/snapback]

Jeg synes fortsatt at refleksjonene i Forza 2 ser feil ut, i tillegg ser Enzoen merkelig proposjonert ut, den virker for høy og kort, som om et 16:9 bilde ble dyttet inn i 4:3.
Lenke til kommentar

Vel jeg må nok si at grafisk så føler jeg ikke at Forza imponerer så stort som andre her skal ha det til. For det første. ease down on the bloom. Det har nok noe med at det er filmet av TVen og at det gjør det lysere. Det har vi jo sett før. Har sett noen gameplaytrailere som er mer imponerende. Der det var direct feed. Å det var litt mer nice. Men der manglet det en del på refleksjoner osv. Men det er jo ting som enda kan bli lagt til. De har det meste i boks til nå. Nå er det bare finpussing igjen. Så tror det vil være bedre når det kommer. Jeg skal uansett ha det. Siden jeg liker GT veldig godt. Å da er nok dette også ganske artig.

Men får følelsen av at dette bare er klarer PS2 grafikk. Beklager å måtte si det. Men det mangler volum osv ved disse banene. Å det er nok for det ikke er mer trær og sånn i virkeligheten der. Men det virker litt stripped down.

Men 60fps er uansett bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...