Synchron Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har et problem med min 6210. Sånn helt plutselig mister den kontakten med nettverket. Vel, det endte med at etter å prøvd å prate med dama "falt" den i bordkanten og spratt mystisk bortover gulvet. Etter det sier den ihvertfall ikke at det ikke får kontakt med nettverket, da den har noen løse deler hører jeg. Så det jeg gjorde.. jeg fant frem min gamle 3210.. men ojda.. så kom jeg på at denne lider av samme problem.. Hva i all verden er dette? Lenke til kommentar
y_not Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei Ta et annet simkort og sett i telefonen. Kan være sim-kortet ditt som har røket. Uansett hvor merkelig det høres ut, men Nokia 3210 har jo hatt det problemet der og. Ta og åpne den opp og sett på plass det som er løst. Mulig det er antenna. Hvis du trenger hjelp kan du sende meg en mail på [email protected] Lenke til kommentar
audunbk Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hei. Dette er også en vanlig feil på disse telefonene. Det pleier å løse seg ved oppgradering av software. Noe som gjøres gratis, hos en forhandler. Mvh, Audun Bøhn Kristiansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå