Gjest Guest Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Msn eller snakke med henne da? Hun er aldri alene, i lag med andre jenter fra klassen hele tiden. Så det vil bli litt for flaut og si Hei, når jeg aldri før har snakket med henne.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Msn eller snakke med henne da? Hun er aldri alene, i lag med andre jenter fra klassen hele tiden. Så det vil bli litt for flaut og si Hei, når jeg aldri før har snakket med henne.. 8100179[/snapback] Skjønner! Om jeg skal være helt oppriktig så ville jeg sagt: Glem henne, hun komme rikke til å bli interessert i deg. Men siden jeg ikke vet hvordan du ser ut, er som person, eller hvordan hun er og ser ut så kan jeg ikke si stort en: HOPP I DET! MAN LEVER BARE ÈN GANG! jaja:P Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 1 klasse over spiller ingen rolle, bare hun vil det Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 syntest det er vanskelig å få skikkelig kontakt med de jentene som er ett år yngre. Har ingen felles venner eller noe sånt, så bli vanskelig å snakke med henne. selvom jeg går bort til ho en gang iblant og sier hei, finner på noe som får ho til å le, også gå igjen. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja visst hun vil er det jo bare å hoppe i det Men vet ikke jeg... Om jeg ikke sier noe til henne, skjer det vertfall ingenting! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja visst hun vil er det jo bare å hoppe i det Men vet ikke jeg... Om jeg ikke sier noe til henne, skjer det vertfall ingenting! 8102040[/snapback] ...rart det der :!: Skulle vært tankelesere hele gjengen vett... Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja visst hun vil er det jo bare å hoppe i det Men vet ikke jeg... Om jeg ikke sier noe til henne, skjer det vertfall ingenting! 8102040[/snapback] ...rart det der :!: Skulle vært tankelesere hele gjengen vett... 8102161[/snapback] Hahah! :!: Ja, men nei Fy faan da hadde verden vært kjedelig! Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja visst hun vil er det jo bare å hoppe i det Men vet ikke jeg... Om jeg ikke sier noe til henne, skjer det vertfall ingenting! 8102040[/snapback] ...rart det der :!: Skulle vært tankelesere hele gjengen vett... 8102161[/snapback] Hahah! :!: Ja, men nei Fy faan da hadde verden vært kjedelig! 8102903[/snapback] jepp, ingen utfordring Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja visst hun vil er det jo bare å hoppe i det Men vet ikke jeg... Om jeg ikke sier noe til henne, skjer det vertfall ingenting! 8102040[/snapback] ...rart det der :!: Skulle vært tankelesere hele gjengen vett... 8102161[/snapback] Hahah! :!: Ja, men nei Fy faan da hadde verden vært kjedelig! 8102903[/snapback] jepp, ingen utfordring 8102916[/snapback] Ingen utfordring? Hva med å innfri kravene du tenker at jenta tenker om deg? Mulig det kan være verre :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå