Hayer Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei... Har klart å blitt utroli gla / forelsket i ei jente som går 1 trinn over meg(10'ende) men har vel ikke så stor sjangs etter som at folk som er sammen med folk i trinnet under seg blir sett på som tapere... eller? nb. vi går ikke på samme skole, å håper du klarer ut fra teksten å se hvilken klasse jeg går i... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 en klasse spiller vel ingen rolle... når jeg så emnetittelen var jeg sikker på at det var snakk om over 4 års forskjell Så det er jo bare å spa aksjer det Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Spørs vel hvilken aldersgruppe man er i. Er man på fjortis nivå så betyr ikke ett år noe. Det er fort verre når det blir noen år imellom. Er man eldre dvs i voksen alder er vel betyr vel egentlig ikke alder noe. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 problemet er vel mer at hun virker passiv... Hvis jeg sender henne en melding så får jeg aldri spørsmål tilbake for å fortsette... kan vel også være min formelering av meldinger eller? noen tips? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) vær hyggelig. finn ut hva hun liker å gjøre. inviter henne på kino ellerno. er alltid en grei start å invitere jenta på kino, og så ta henne på en cafe for å prate etterpå.. men av og til kan man jo gå tom for samtaleemner, og da skulle man så indeli ønske du hadde med deg en kompis for å hjelpe :!: EDIT: som andre her sier. så har ikke ett år noe å si når man er 14-15 år, men når 14-15åringer får mange år eldre kjærester så blir det litt vel stor aldersforskjell. Endret 7. mars 2007 av EMiRo Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 dess eldre en blir dess mindre blir aldersforskjellene. den forrige kjæresten min var 6 år yngre enn meg og det funket greit... Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Burde ikke være noe problem hvis du har draget på damene. Viktig! IKKE virk for desp eller inpåsliten. sikkert derfor hun ikke virker helt keean på å svare på mld. Lykke til. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Spørs vel hvilken aldersgruppe man er i. Er man på fjortis nivå så betyr ikke ett år noe. Det er fort verre når det blir noen år imellom. Er man eldre dvs i voksen alder er vel betyr vel egentlig ikke alder noe. 8096532[/snapback] Akkurat på ungdomskolen så har et år mye å si.. Guttene på denne alderen er ofte veldig mye mindre modne enn jentene.. så en gutt i 9. og en jente i 10. kan være det være stor forskjell på! Men dette har seff mye å si på hvordan dere er osv.. men det er stor sjangse får at hun ikke vil være med deg fordi du er får liten.. Det er bare sånn jenter er i den alderen.. synd å si det Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Aldersforskjellen spiller en mindre og mindre rolle jo eldre du er... og jenter liker mesteparten av tiden eldre gutter... fordi jentene blir mye fortere voksen enn guttene... gjennomsnittlig selvfølgelig.. kan jo ikke si det om alle... men et godt eksempel er jo at da jeg gikk i 10. klasse, gikk jentene i klassen rundt og snakket sammen i friminuttene, mens guttene for det meste av tida rullet rundt på gulvet i klasserommet. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Spørs vel hvilken aldersgruppe man er i. Er man på fjortis nivå så betyr ikke ett år noe. Det er fort verre når det blir noen år imellom. Er man eldre dvs i voksen alder er vel betyr vel egentlig ikke alder noe. 8096532[/snapback] Akkurat på ungdomskolen så har et år mye å si.. Guttene på denne alderen er ofte veldig mye mindre modne enn jentene.. så en gutt i 9. og en jente i 10. kan være det være stor forskjell på! Men dette har seff mye å si på hvordan dere er osv.. men det er stor sjangse får at hun ikke vil være med deg fordi du er får liten.. Det er bare sånn jenter er i den alderen.. synd å si det 8097826[/snapback] sant, sant, jeg føler det på samme måte, selv om jeg i allefall selv liker å tro det var motsatt med meg jeg så aldri et forhold der gutten var den yngste parten på ungdomskolen. men for all del, ikke gi deg før du har prøvd! lykke til! Lenke til kommentar
Iril Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg så aldri et forhold der gutten var den yngste parten på ungdomskolen. 8098875[/snapback] I de fleste tilfelle ja.. Jeg ser feks på min 14 år gamle lille bror som går i 9.klasse nå... Han er den ungen i forhold til en del av jentene han går på trinn med.. Og han er den ungen i forhold til hva jeg selv var da jeg gikk i 9 klasse.. Så det er nok desverre litt stor forskjell på dere akkurat på den alderen der Men det går over Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg så aldri et forhold der gutten var den yngste parten på ungdomskolen. 8098875[/snapback] I de fleste tilfelle ja.. Jeg ser feks på min 14 år gamle lille bror som går i 9.klasse nå... Han er den ungen i forhold til en del av jentene han går på trinn med.. Og han er den ungen i forhold til hva jeg selv var da jeg gikk i 9 klasse.. Så det er nok desverre litt stor forskjell på dere akkurat på den alderen der Men det går over 8098924[/snapback] Huff... husker tilbake på den tiden jeg var fj0r10zz ! Var liten, tjukk og trodde jeg hadde draget... glad den tiden er over! ser på x-en min som er MYE mer moden enn gutte-vennene sine. de er sånne små drittunger som løper rundt å skriker: PUPPER når de ser en fin dame xD Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Gutter på ungdomsskolen som prøver seg på jenter i klassen over har som regel liten sjangs, siden jentene vanligvis vil ha eldre gutter. Andre veien er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Gutter på ungdomsskolen som prøver seg på jenter i klassen over har som regel liten sjangs, siden jentene vanligvis vil ha eldre gutter. Andre veien er ikke så vanskelig. 8099080[/snapback] Enig. så hvis ikke jenta jakter deg kan du rett og slett gi opp, at du sikkert kan virke litt desp eller slitsom gjør det bare enda vanskligre! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Gutter på ungdomsskolen som prøver seg på jenter i klassen over har som regel liten sjangs, siden jentene vanligvis vil ha eldre gutter. Andre veien er ikke så vanskelig. 8099080[/snapback] Er som oftest slik det funker ja, desverre :/ Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Gutter på ungdomsskolen som prøver seg på jenter i klassen over har som regel liten sjangs, siden jentene vanligvis vil ha eldre gutter. Andre veien er ikke så vanskelig. 8099080[/snapback] Er som oftest slik det funker ja, desverre :/ 8099110[/snapback] Det var et par jenter i 10. som jeg så langt etter ja.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror dere jeg har sjangse på en jente som er 1 år eldre enn meg? Hun er dødssøt og ganske populær, men samtidig jordnær og snill. Jeg går i 1. klasse på videregående, og hun i 2. klassen. Får avogtil øyekontakt i kantinen, men har aldri snakket med hun på noe måte. Dessutten kan det være at hun har type, men har ikke sett han og henne i lag siden i sommer, så vet ikke helt. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg så aldri et forhold der gutten var den yngste parten på ungdomskolen. 8098875[/snapback] I de fleste tilfelle ja.. Jeg ser feks på min 14 år gamle lille bror som går i 9.klasse nå... Han er den ungen i forhold til en del av jentene han går på trinn med.. Og han er den ungen i forhold til hva jeg selv var da jeg gikk i 9 klasse.. Så det er nok desverre litt stor forskjell på dere akkurat på den alderen der Men det går over 8098924[/snapback] Husker selv på ungdomskolen at jentene bare spilte en voksenrolle. De var ikke noe mer eller mindre dritunger enn oss gutta uten skuespillet sitt. Selv tror jeg det har noe med at jentene ville ha eldre guttekjærester, og gjorde derfor seg selv "voksne" ved å gå på cafe og jåle rundt om kring..Selv ser jeg det på min lillesøster som er 15 år nå.. Men for all del, det er jo individuelt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg trodde det var snakk om 3-4 år og begge under 18. Det går helt fint med 1 år, men det kan være vanskelig å få en 1 år gamlere JENTE til å bli interessert. Kanskje grunnen til at hun ikke svarer så mye på meld eller sender tilbake er at hun ikke er interessert? Så det er vel nå vi skal komme med tips om å få en eldre jente til å bli interessert. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror dere jeg har sjangse på en jente som er 1 år eldre enn meg? Hun er dødssøt og ganske populær, men samtidig jordnær og snill. Jeg går i 1. klasse på videregående, og hun i 2. klassen. Får avogtil øyekontakt i kantinen, men har aldri snakket med hun på noe måte. Dessutten kan det være at hun har type, men har ikke sett han og henne i lag siden i sommer, så vet ikke helt. 8099937[/snapback] En del enklere å sjekke eldre jenter på vgs. Prøv å snakke litt med henne og se hvordan hun reagerer på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå