ostehøvel Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hei! Trenger en ny strømadapter til min gamle dell latitude 610. Jeg ser at de fortsatt selger tilbehør til denne maskinen, men jeg er usikker på om de selger strømadapter til den! Eneste jeg fant var DENNE Det står jo strømkabel.. men er dette selve kabelen man setter inn bak i maskinen? Det står flat power cord.. Endret 7. mars 2007 av sjeefen Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 tror det er kun kabel.. men ta å ring de da vel. http://support.euro.dell.com/support/topic...dhs1&l=no&s=dhs og eller så kan du jo tråle nettet "bruktdeler" Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 eBay har masse masse! Er det en C-modell eller en D-modell? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Det er en C-modell.. Og jeg trenger jo selve strømforsyninga, men jeg ser at den koster ca 300 hos dell.. det kan da ikke bare være for strømkabelen? (den med 3 ledere) Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Mulig du kan sjekke med Greentech. Vet at vi levere alt gammelt pc utstyr der. Les: Dell C-serie. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ja jeg vet de selger slike maskiner.. så de har sikkert en strømforsyning til overs.. sendte dem en mail så jeg får vente og se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå