Wooho Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Meget bra at rumbel er tilbake. Savnet dette da jeg spilte Resistance Fall Of Man og eksplosjonene og granatene haglet inn. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 whohoo:p Kutaragi har hørt mine bønner ;D hvis dette går i boks, blir det jo veldig bra! Synes liksom kontrollen er litt platt, så den boost'en vil nok gjøre seg 8096522[/snapback] Har ikke Ken Kutargi blitt tatt av Playstation avdeligen til Sony da ? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 For meg helt likegyldig om den kommer tilbake. Har sett mange klage på mangelen, men for meg har det ~= null å si. Rumble gir meg ingen ting. I skytespill så er vel den vesten som er under utvikling et bedre kjøp da Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Heller ny utforming enn rumble, men ja takk begge deler! Håper på kontroller som er på størrelsen med de første XBox-kontrollerne men med Controller-S analogstikker. De var supre å holde! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Heller ny utforming enn rumble, men ja takk begge deler! Håper på kontroller som er på størrelsen med de første XBox-kontrollerne men med Controller-S analogstikker. De var supre å holde! 8097762[/snapback] Hehe tenker du på de monstrene som kom først til xbox1? De var jo store som hangarskip Klarte aldri venne meg til dem jeg. Men utforming er viktigere for meg også enn rumble. Selv om jeg synes rumble har blitt en veldig vesentlig del av spill-opplevelsen i det siste. F.eks når man skyter med en turret i Gears of war så rister det vilt i kontrolleren, og det er jo rett og slett bare helt riktig. Rumble implementert riktig gir en ekstra dimensjon til spillene, mens dårlig rumble bare er irriterende. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ikke noe tvil om at rumble godt kan ta ett steg opp ved å tilby noe mer enn riste, riste mer, riste enda mer. Derfor er denne nye rumble teknologien spennende. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Øhh rull inn da Tci, nå er det verken sony eller nintendo eller ms som har laget rumble teknologien i kontrollene som har hatt rumble. Så tviler på at sony skal finne opp kruttet på nytt. Men Imerssion eller hva de heter har kommet med en ny rumble teknologi som gir mer nyansert feedback. Skal spinne fram artikkelen når jeg er ferdig på jobb. Høres nesten ut som om noen her blir sure nå når det ryktes at rumble er på tur tilbake til ps3. 8097574[/snapback] Ingen som har sagt noe om det heller. Ingen er vel sure. Alle burde være glade for at Sony tyr til fornuften. Men finner det morsomt at for bare noen få uker siden uttalte Phil Harris at rumble ikke var next gen. Noe som antydet at de ikke vil bruke det. Men det er ikke første gangen Sony snur på kort tid. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg synes rumble er ganske viktig i spill. Flere ganger når jeg har spill NFS Carbon, har rumblen blitt borte sånn helt plutselig, og da har jeg vært hel hjelpesløs. Faktisk så påvirket det resultatene i løpene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Eg er ein av de som setter stor pris på rumble ihvertfall. Men nå no Sony endelig ser ut til å bestille billetter tilbake til korset kunne de også ha fikset eit par ting til med kontrollen. Stikkene burde heller bule innover istedet for utover, all fornuft tilsier at fingeren får bedre grep på de måten. Eg liker det belegget stikkene er kledd i på PS2 kontrollen,men uansett latterlig at disse buler utover. Skulderknappene er bygd opp på samme idiotiske måte. Har MS tatt patent på at triggerknappene samt stikkene buler innover eller? :!: Sier jo seg sjøl her også, innover må vere bedre enn utover?. Ergonomisk sett er kontrollen langt nede på stigen sammenlignet med andre syns ihvertfall eg. Med rumble integrert atter ein gang kan eg ihvertfall håpe på at BRIO følelse faller bort. Kudos til Sony for at de biter i det sure eplet ihvertfall Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Øhh rull inn da Tci, nå er det verken sony eller nintendo eller ms som har laget rumble teknologien i kontrollene som har hatt rumble.Så tviler på at sony skal finne opp kruttet på nytt. Men Imerssion eller hva de heter har kommet med en ny rumble teknologi som gir mer nyansert feedback. Skal spinne fram artikkelen når jeg er ferdig på jobb. Høres nesten ut som om noen her blir sure nå når det ryktes at rumble er på tur tilbake til ps3. * Ingen som har sagt noe om det heller. Ingen er vel sure. Alle burde være glade for at Sony tyr til fornuften. Men finner det morsomt at for bare noen få uker siden uttalte Phil Harris at rumble ikke var next gen. Noe som antydet at de ikke vil bruke det. Men det er ikke første gangen Sony snur på kort tid. Utrolig hvordan folk her alltid skal henge seg opp når sony snur. Når andre snur er det ikke noe å bry seg om. Som f.eks å si at 1080 ikke er vits i denne generasjonen. (vi velger og overse det, for det var det ms som sa). Grunnen til at sony gir oss rumble er vel fordi alle syter så fælt over at det mangler. Selv synes jeg det er det minste problemet i verden. Hadde ikke folk klaget så fælt, så hadde aldri rumble kommet. Så da gjør vel sony oss heller en tjeneste ved å tilby dette. Sony har biti i gresset flere ganger nå.. sikkert ikke hyggelig.. og de kunne droppet det, alikevel har de spydd ut penger til ms sin mpeg decoder for BR og immerson for rumble. Skal bli spennende å se hvorvidt ms i det heletatt ville vurdere å gi ut en BR addon om hd-dvd dør. Det tviler jeg sterkt på. Endret 7. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Grunnen til at sony gir oss rumble er vel fordi alle syter så fælt over at det mangler. Selv synes jeg det er det minste problemet i verden. Hadde ikke folk klaget så fælt, så hadde aldri rumble kommet. Så da gjør vel sony oss heller en tjeneste ved å tilby dette. 8098353[/snapback] Rolig nå. Det er ikke spikret at rumble kommer. Alt som har blitt sagt er at Sony KANSKJE er villige til å forandre på kontrolleren. Må ikke alle hoppe på dette, for så å senere bli driiit forbanna fordi det ikke kommer, og så begynne å messe med "Sony holder ikke løfter" osv. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Utrolig hvordan folk her alltid skal henge seg opp når sony snur. Når andre snur er det ikke noe å bry seg om. Som f.eks å si at 1080 ikke er vits i denne generasjonen. (vi velger og overse det, for det var det ms som sa). Grunnen til at sony gir oss rumble er vel fordi alle syter så fælt over at det mangler. Selv synes jeg det er det minste problemet i verden. Hadde ikke folk klaget så fælt, så hadde aldri rumble kommet. Så da gjør vel sony oss heller en tjeneste ved å tilby dette. Sony har biti i gresset flere ganger nå.. sikkert ikke hyggelig.. og de kunne droppet det, alikevel har de spydd ut penger til ms sin mpeg decoder for BR og immerson for rumble. Skal bli spennende å se hvorvidt ms i det heletatt ville vurdere å gi ut en BR addon om hd-dvd dør. Det tviler jeg sterkt på. 8098353[/snapback] Det er vel Sony det er snakk om nå ikke sant? Hvorfor skal vi snakke om alle andre som snur i en tråd om Sony? Sony var i klameri med Immersion, derfor gav kom de med det at det ikke er mulig med rumble på sixaxis pga. sensorene. Nå som det er i orden, kommer de nå med rumble (mest sannsynlig). Tror du virkelig Sony hører på sytingen til fansen? Tvilsomt, få selskaper gjør det. Sony hadde ikke bit i gresset om de faktisk hadde innrømmet ting på forhånd. Problemer er nemlig arroganse, noe som skjer når folk ligger på topp for lenge. Rumble er faktisk en viktig del av spill og er blitt en standard. På tide Sony har innsett dette også, selv om turen har vært unødvendig lang og idiotisk. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Som f.eks å si at 1080 ikke er vits i denne generasjonen. (vi velger og overse det, for det var det ms som sa).Eg trur dei sa noko meir som; "1080p er ikkje naudsynt, endo" Eg veit ikkje 100% men trur det var det dei sa. Dei sa ikkje at 1080p ikkje var vits i denne generasjonen. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvis de ikke hadde hørt på sytingen til fans, reviewer og liknendne, hvorfor skulle de gidde å sette i gang med en eventuell produksjon av nye kontroller med rumble? Klart de gjør det derfor. Hadde ikke noen sagt noe , så hadde de vel aldri brydd seg Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Skal bli spennende å se hvorvidt ms i det heletatt ville vurdere å gi ut en BR addon om hd-dvd dør. Det tviler jeg sterkt på. 8098353[/snapback] Eller om sony kommer til å gi ut en hd dvd add on om blu ray dør. Tviler vel på det og. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Øhh rull inn da Tci, nå er det verken sony eller nintendo eller ms som har laget rumble teknologien i kontrollene som har hatt rumble. Så tviler på at sony skal finne opp kruttet på nytt. Men Imerssion eller hva de heter har kommet med en ny rumble teknologi som gir mer nyansert feedback. Skal spinne fram artikkelen når jeg er ferdig på jobb. Høres nesten ut som om noen her blir sure nå når det ryktes at rumble er på tur tilbake til ps3. 8097574[/snapback] Ingen som har sagt noe om det heller. Ingen er vel sure. Alle burde være glade for at Sony tyr til fornuften. Men finner det morsomt at for bare noen få uker siden uttalte Phil Harris at rumble ikke var next gen. Noe som antydet at de ikke vil bruke det. Men det er ikke første gangen Sony snur på kort tid. 8098175[/snapback] Hva med next gen rumble da The new technology uses one motor instead of the dual-motor system used in previous versions--with one motor, power consumption, physical space, and weight have all been reduced. The new TouchSense also provides a wider range of vibration effects, synching up with onscreen events more accurately to simulate different terrain when driving, the "springy sensation of hitting a tennis ball," and more-realistic gunfire. Motion-sensing controllers may also be able to benefit from the new TouchSense. Sony dropped vibration from its PlayStation 3 controller, instead moving in favor of a motion-sensitive controller. Sony said the decision was made because the two technologies could not coexist in the same controller. Immersion puts this idea to rest with the new TouchSense, which uses "filtering and other techniques" to differentiate between the motions of the player moving the controller and the motion caused by rumbling. Developers are also being targeted by Immersion through the ability to program specific effects directly into games, to which TouchSense will react to. "Immersion Studio allows developers to deal in objects and inter-relationships like any modern programming language, freeing them from tedious low-level mechanics and letting them concentrate on integrating the vibration effects with graphics and sound," says Immersion VP Christophe Ramstein. "They can finally focus on the art of creating even more compelling vibrations." Kilde Hadde jo vært morsomt om SixAxis fikk dette Endret 7. mars 2007 av Mgs Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva med next gen rumble da 8099254[/snapback] Var det ikke nettopp det jeg skrev i første post. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Kvifor NY rumble teknologi? 8096751[/snapback] Ny Sony type, besparende for dem. Når du kjører i en hump i spillet, rister du selv i kontrollen 8096774[/snapback] :!: så det for meg Menneh, bra at Sony får gang på rumble og får litt mer vekt i kontrollern! Endret 7. mars 2007 av Skinnhesten Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kvifor NY rumble teknologi? 8096751[/snapback] Hvorfor ikke da? Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er det nå man skal rippe opp i hvordan sony rævkjører forbrukerne ved å gi ut reviderte utgaver, og hvor forferdelig dårlig gjort dette er ovefor de som sitter uten rumble i dag? Kanskje best å vente med å kjøpe til man får en ps3 som er ferdig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå