UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) In a new interview with Jack Tretton, GamePro magazine got the president and CEO of Sony Computer Entertainment America to open up about the company's stance on the SIXAXIS controller. When GT broached the topic, Tretton had the following to say: "You will see peripherals coming from SCEA that will address the interests of the U.S. consumer. I don't have anything to tell you specifically, but we're open to changing the Sixaxis controller." A major complaint that's been lodged regarding the controller by countless members of the media and gaming community is the lack of rumble, which the SIXAXIS controller doesn't have. Is the extremely careful phrasing by Tretton his way of hinting that we could be seeing rumble functionality in the near future (after all, Sony and Immersion have kissed and made up)? Hmm dette kan være ett lite hint på at rumble kommer tilbake, gode nyheter for mange vil jeg tro. Kilde Endret 7. mars 2007 av Mgs Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Gode nyheter indeed. Men de som klager på at X360 kommer i ny versjon; er det helt ok at Sony plutselig kan komme tilbake med rumble?? Det har ikke gått 4mnd engang og Sony har allerede fjernet PS2 maskinvaren i PS3 og kommer kanskje med rumble. Spiller ingen rolle for meg, men det er de som kommer til å klage Endret 7. mars 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Alltid noen som klager. Xbottene vil gå fra å klage på at det ikke er derfor rumble til å klage på at det er blitt rumble. ;-) og sonyboys vil skryte av en overlegen rumble teknologi. Det positive er at vi får enda en ting å krige om :-P Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 whohoo:p Kutaragi har hørt mine bønner ;D hvis dette går i boks, blir det jo veldig bra! Synes liksom kontrollen er litt platt, så den boost'en vil nok gjøre seg Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nyhet gamer.no 2.Mars 8096601[/snapback] De kule gutta diskuterer dette her og ikke i den tråden der Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kvifor NY rumble teknologi? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kvifor NY rumble teknologi? 8096751[/snapback] Ny Sony type, besparende for dem. Når du kjører i en hump i spillet, rister du selv i kontrollen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 ah! Har høyrd om den Bear^ hehe! Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Gode nyheter indeed. Men de som klager på at X360 kommer i ny versjon; er det helt ok at Sony plutselig kan komme tilbake med rumble?? Det har ikke gått 4mnd engang og Sony har allerede fjernet PS2 maskinvaren i PS3 og kommer kanskje med rumble. Spiller ingen rolle for meg, men det er de som kommer til å klage 8096434[/snapback] Mnja, jeg syns vel det er en litt større "deal" å bytte ut grunnoppsettet i en konsoll enn å gjøre om litt på kontrolleren. Forøvrig syns jeg rumble i Sixaxis er helt glimrende nyheter! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Får håpe de redesigner hele kontrolleren også da i samme slengen For da har jeg ikke lenger noen "store" unnskyldninger for å ikke kjøpe en slik PS3-dingseboms Jeg er nemlig bortimot allergisk mot utformingen av playstation-kontrollene. Spesiellt plasseringen av den venstre analog-stikken fungerer særdeles dårlig i mine hender Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg er spent på hvordan de har tenkt til å løse det. Et tilfeldig eksempel, når du skal riste av deg "aliens", vil rumble da "sparke inn" og gjøre håndbevegelsene dine med sixaxis ganske merkelig ? Hadde ikke akkurat forundret meg om håndbevegelses-sensoren plutselig skulle forsvinne Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som klager på evt ny X360 versjon da? Det må vel bare være positivt for Xbox? Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Får håpe de redesigner hele kontrolleren også da i samme slengen For da har jeg ikke lenger noen "store" unnskyldninger for å ikke kjøpe en slik PS3-dingseboms Jeg er nemlig bortimot allergisk mot utformingen av playstation-kontrollene. Spesiellt plasseringen av den venstre analog-stikken fungerer særdeles dårlig i mine hender 8096866[/snapback] Enig! Hadde vært på sin plass med en fortsettelse av den nytenkningen de tydeligvis var igang med på E3 i 2005 med "banankontrolleren" - syns faktisk ikke den så så verst ut, og er uansett interessert i at de forsøker å legge litt arbeid i ergonomien her... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Gode nyheter indeed. Men de som klager på at X360 kommer i ny versjon; er det helt ok at Sony plutselig kan komme tilbake med rumble?? Det har ikke gått 4mnd engang og Sony har allerede fjernet PS2 maskinvaren i PS3 og kommer kanskje med rumble. Spiller ingen rolle for meg, men det er de som kommer til å klage 8096434[/snapback] So lenge ein ikkje forandrar grunnspesifikasjonen er det vel greit...altso, om det kjem ein kontrollar med rumble, er det greit, so lenge ein stadig kan spele alle PS3-spel med dei gamle kontrollarane òg. Novel, gode nyhende, kryssar fingrane for at vi får rumble på PS3 til slutt. Kay Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Da skal jeg ihvertfall vente med å gå til innjøp av kontroll nr 2 til PS3. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kanskje det kommer en slik rumble pack som vi hadde i gode gamle dager på Dreamcast og N64 . Kan jo kanskje kobles i USB kontakten på kontrolleren Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kvifor NY rumble teknologi? 8096751[/snapback] Fordi Phil Harrison har sagt at rumble ikke er next gen. Så nå må Sony finne opp kruttet på nytt og kalle det next gen. Noen ganger lurer jeg på hva som foregår i hodene til mange i Sony. Uansett gode nyheter at de endelig gir etter og tilbyr rumble (i en eller annen form). Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er det så mye nytt man kan gjøre med rumble i en så liten kontroller da?? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Øhh rull inn da Tci, nå er det verken sony eller nintendo eller ms som har laget rumble teknologien i kontrollene som har hatt rumble. Så tviler på at sony skal finne opp kruttet på nytt. Men Imerssion eller hva de heter har kommet med en ny rumble teknologi som gir mer nyansert feedback. Skal spinne fram artikkelen når jeg er ferdig på jobb. Høres nesten ut som om noen her blir sure nå når det ryktes at rumble er på tur tilbake til ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå