E-wok Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 De siste bildene der så sinnsykt bra ut! I want this game so bad.. Tror jeg tar en prat med pappa Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har egentlig aldri likt Ratchet & Clank jeg heller, men disse bildene så fine ut grafisk. Får håpe spillet også blir bra, selv om jeg ikke vil skaffe en PS3. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 http://www.gamereactor.se/bild/?textid=9940&id=114895 Ene bildet viser veldig stor forskjell på bildekvaliteten Gleder meg mer og mer nå Lenke til kommentar
neoman Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) jeg som var fast bestemt på å ikke kjøpe ps3 , men når spill ser så bra ut gir de meg ikke noe valg. litt rart navn da, tools of destruction. men er det noen som vet om noe videoklipp av dette spillet på nett? fant ikke noe på gametrailers... Endret 9. mars 2007 av neoman Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg vil ikke være flisespikker MGS men du er jo så opphengt i PS3 og titlene dens, da burde du jo kunne skrive navnet riktig også? Ratchet and Clank ;D Men On Topic, spillet ser virkelig lovende ut, spesielt grafikk messig synes jeg.. Endret 9. mars 2007 av andr3asb Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 hehe.. litt for mye copy and paste fra min side. Så ikke feilen.. takk Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 tenker jeg skal kjøpe meg en PS3 etterhvert og kansje denne tittelen . er jo gøy med plattform spill da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå