Proxer Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Heisann det jeg lurte på var Om hvist jeg Kjøper 1024Mb Mere ram Vil jeg legge merke til det inne på WOW for eksempel ? Har 2 gangehttps://www.psdata.no/ps.asp?it=100689&mlevel= Hadde tenkt og kjøpe https://www.psdata.no/ps.asp?it=107263&mlevel= så jeg lurte på vill jeg merke noen betydelig forskjell ?? Har asus A8N32-sli deluxe hørte at det var noe med at hvist man hadde 4 brikker fungerte et ikke som det skulle..gjeller det samme med 3 brikker ? Takk for alle svar. Mvh Proxer Endret 7. mars 2007 av Proxer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det vil du nok merke ikke bare i wow men på pc en generelt. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvor mye RAM har du fra før? (Linkene dine er feil) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du vil legge til en brikke på en gigabyte sammen med de 2.512 som du har fra før? Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ja har 1x 512Mb fra før av så legger jeg til 1 brikke på 1024 mb Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det vil du garantert merke godt! 512 MB er alt for lite nå til dags! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har samme hovedkort og har selv prøvd å kjøre med tre brikker men jeg får det ikke til, ikke vet jeg hvorfor men det gikk med en og to Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har asus A8N32-sli deluxe hørte at det var noe med at hvist man hadde 4 brikker fungerte et ikke som det skulle..gjeller det samme med 3 brikker ? 8096307[/snapback] Vet ikke om akkurat ditt hovedkort, men generelt er det ikke noe å galt med å legge inn tre eller fire minnebrikker. Da det imidlertid bare to minnebånd, så minnebåndene må bytte mellom hvilke minnebrikker den aksesserer, men det gå bra. Det blir ikke noen ytelsesforbedring grunnet høyere overføringsmengde per tid (som det blir i fra en til to minnebrikker), men større minnelager for systemet ditt som vil føre til bedre ytelse i mange sammenhenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå