Gå til innhold

GT.com's Def Jam: Icon Review


Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fight for NY er nok desverre en god del bedre ja.

 

Om en skal sammenlikne de to så kommer jeg på følgende :

 

Icon

+ Bra visuelt sett

+ Interessante DJ controller og bruk av musikken.

+ Online

+ Mulighet til å legge inne egen musikk (X360 only)

 

- Mange ferre moves enn NY (ikke noe rage meter eller noe)

- Fightingen er litt sirup aktig

 

Siden det er et fighting spill så er det kjipt at selve fightingen er det som trekker ned.

Er et underholdende spill en stund, men jeg kommer nok fort til å spille NY igjen når dette er runnet.

Lenke til kommentar
Spillet er ikke verdt å kjøpe en konsoll for synes jeg. Skaff deg heller fight for NY om du ikke har det. Enten til ps2 eller xbox. Det er bedre. Og det koster vel knapt en hundrings i dag.

8131242[/snapback]

 

Hvor jeg får kjøpt det da? i Trondheim!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt det med at alle synes spillet går tregt (sirup-aktig). Utifra demoen jeg har prøvd, virker ting helt supert. Jeg er selvsagt litt skuffet over at "Blazin"-moves'a er blitt borte, men jeg synes spillet kommer til å virke mer realistisk når man ikke kan knekke ryggen på motstanderen og plante DC-skoene i "grillsa" hans. Men det er meg; alle har forskjellig smak :)

 

:tease: *KØDDE* Kanskje det er PS3 som får spill til å virke sirup-aktig *KØDDE* :tease:

 

EDIT: Def Jam: Fight for New York (XBOX) for du kjøpt for 100kr. på Europris i alle fall :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
:tease:  *KØDDE* Kanskje det er PS3 som får spill til å virke sirup-aktig *KØDDE*  :tease:

8140297[/snapback]

 

Nå er det 360 versjonen som er testet her.. ;) Hint: Se hvor de velger custom musikk..

8147931[/snapback]

Må bare minne om at jeg skrev "kødde". Altså, jeg var ikke seriøs for fem øre :p

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er litt skuffet over det jeg har sett av Def Jam: Icon så langt. Def Jam: Fight for New York er rett og slett det beste slåsspillet jeg noensinne har spilt, så jeg hadde virkelig håpet at etterfølgeren skulle bli bra. Men så langt ser det ut til at forgjengeren forblir et bedre spill enn Icon alt i alt, pga gameplayet.

 

Men det kan jo hende jeg endrer syn når jeg får prøvd Icon litt etterhvert da, så langt har jeg jo bare lest litt om det samt sett noen videoer fra det.

 

Skaff deg heller fight for NY om du ikke har det. Enten til ps2 eller xbox. Det er bedre. Og det koster vel knapt en hundrings i dag.

8131242[/snapback]

Hva med Gamecube-versjonen da? I disse Wii-tider er denne utgaven sikkert et aktuelt alternativ for mange, med mindre Gamecube-versjonen er dårligere på et eller annet vis?

 

Om man klarer å få tak i denne for kun 100,- her i Norge vet jeg ikke (jeg tviler vel egentlig litt siden Gamecube-spill ser ut til å være en ganske sjelden var her), men de selger det i alle fall forholdsvis billig på nettet, f.eks. på ebay.co.uk og amazon.co.uk.

 

Vær oppmerksom på at man sannsynligvis trenger en Gamecube-kontroller for å få spilt dette spillet på Wii forresten, jeg tviler på at det vil fungere med Wiis Classic-kontroller.

Lenke til kommentar

Da er Def Jam: Icon å få tak i på SpaceWorld i Hamar! :w00t: Synd jeg ikke har penger akkurat nå :( Men da får jeg kjøpe det litt senere :D

 

EDIT: Da har jeg fått testa spillet hos en kamerat, og jeg må si: Det leverer! :D Er veldig fornøyd! Kan nesten ikke vente til jeg har råd til det!

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...