Gå til innhold

GT.com's Def Jam: Icon Review


Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått spilt en del mer nå og må si spillet tar seg opp. Når jeg fikk teken på dj controllene, og denget gutta rundt med diverse kraner, superhøy lyd og diverse annet så ble dette morro :p

 

Fightingen er litt sirup aktig og kontrollen litt uvant, men kommer seg.

 

Siden jeg er temmelig hiphop frelst er det morro hele settingen med å signe artister og gi ut plater veldig morsom. Har nettop signet paul wall :p

 

Look out for the next hiphop icon.

 

 

Synes fortsatt fightingen i def jam fight for NY var mye bedre, med ufattelig mange flere moves. Men spillet er bedre enn jeg fikk inntrykk av først.

 

De har også lagt inn litt snakking under loading, så det blir ikke så kjipt å vente.

 

Har enda til gode å teste online, men da må jeg vel trene litt først :p

Lenke til kommentar

Dakar Mgs .. :p

 

 

En ting som irriterer meg er at lazyass EA ikke la inn støtte for egne sanger i ps3 versjonen. Seriøst, hvor vanskelig kan det være? Jeg konkluderer glatt med at de ikke gidder :mad:

 

Hvem vil vel ikke se den tøffeste av alle tøffe rappere bli hypet av britney med hit me one more time eller noe haha

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Har du fått laget noen folk enda da? Er customize-systemet bra? Kan du velge slåss-stiler som i Fight for NY?

 

Mange spørsmål på rams der :p Er veldig gira på Def Jam Icon :p Hip hop Hip hop Hip hop!  :dribble:

8117084[/snapback]

 

Enig... Veldig lyst til å høre hehe

Gleder meg såååååå sinnsykt til å spille det. Og det er veeeeldig sikkert at enten jeg eller broren min skaffer oss det :D

Lenke til kommentar
Har du fått laget noen folk enda da? Er customize-systemet bra? Kan du velge slåss-stiler som i Fight for NY?

 

Mange spørsmål på rams der :p Er veldig gira på Def Jam Icon :p Hip hop Hip hop Hip hop!  :dribble:

8117084[/snapback]

 

Enig... Veldig lyst til å høre hehe

Gleder meg såååååå sinnsykt til å spille det. Og det er veeeeldig sikkert at enten jeg eller broren min skaffer oss det :D

8117297[/snapback]

Hell yeah! Men JEG skal kjøpe det! :p

Lenke til kommentar
Har du fått laget noen folk enda da? Er customize-systemet bra? Kan du velge slåss-stiler som i Fight for NY?

 

Mange spørsmål på rams der tongue.gif Er veldig gira på Def Jam Icon tongue.gif Hip hop Hip hop Hip hop! dribble.gif

 

Prøvde å lage en hvit dude først.. han ble ufattelig stygg så jeg ga opp det :p

Ellers er det vel greit.. men det var ikke veldig enkelt.

 

Man kan velge mellom 6 forskjellige tror jeg, men i story mode kun 2 hittil. Har bare spilt 1 time eller noe. Man må lage en person før man starter story mode, også kan man også lage flere utenom story mode.

 

Gleder meg til noen legger ut guider for å lage rappere som ikke er med :p

 

Lær meg å lage 50 cent, skulle gjerne knust han i ringen med the game.

 

 

Nå kommer spillet ut i europa? Skulle likt å hørt hvordan det funker å putte inn sin egen musikk i 360 versjonen. Høres kult ut.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Bare se etter et bilde av den du vil lage

 

Er ikke bare bare, hvis ikke jeg har misforstått noe :p

 

 

Står foresten i manualen at du starter med 2 fightingstyles i storymode og kan unlocke 4 andre etterhvert.

8117912[/snapback]

OK. Så det er komplisert? Jeg har laga alle bokserne i Rocky på Fight Night :p

 

Høres bra ut :) Kult at du tar deg tid til å fortelle om spillet slik!

Lenke til kommentar

Det som er så bra med Def Jam spillene er at man føler man virkelig slår og sparker noen. Det er ikke noe teite lilla og rosa effekter som det er i Tekken. Samt man kan vært fullt interaktiv med omgivelsene. Altså ta tak i hodet på motstanderen og kjøre den inn i en cola automat. Alt er mulig :D

 

Def Jam er og forblir det beste slåssespillet.

Lenke til kommentar
Det som er så bra med Def Jam spillene er at man føler man virkelig slår og sparker noen. Det er ikke noe teite lilla og rosa effekter som det er i Tekken. Samt man kan vært fullt interaktiv med omgivelsene. Altså ta tak i hodet på motstanderen og kjøre den inn i en cola automat. Alt er mulig :D

 

Def Jam er og forblir det beste slåssespillet.

8129573[/snapback]

Det har du så fullstendig rett i!

 

Jeg får vel kaste meg over til 360n bitte litt og banke møkka ut av T.I på demoen... Selv om jeg heller vil banke Big Boi.

Lenke til kommentar
Kjøpte faktisk Def Jam: Fight for NY for 1 uke siden. Det funker ikke på 360 engang, men jeg angrer ikke på kjøpet selvom det :p

8096375[/snapback]

Jeg kjøpte def jam på torsdag. Har spilt det før, men fant det til 100kr, så måtte ha det :p (til xbox) Det er ufattelig morsomt å spille med kompiser. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...