Gå til innhold

GT.com's Def Jam: Icon Review


Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shipped 1 x Def Jam Icon - PS3 (Preorder) Mar 6 

 

Gleder meg til det dumper ned i postkassen nå.. fredag kanskje =)

 

 

Oh lol.. det får ræva over alt haha.. men jeg kommer garantert til å digge det uansett :)

8096345[/snapback]

 

Ja, får overraskende dårlig, men fy søren som jeg kommer til å elske det! Jeg er hiphop-frelst, og det er nok av kule rappere i spillet. Jeg trenger ikke mer :D Kjøpte faktisk Def Jam: Fight for NY for 1 uke siden. Det funker ikke på 360 engang, men jeg angrer ikke på kjøpet selvom det :p

Lenke til kommentar
6.3 er da en veldig middelmådig score, og utifra demoen så virker det som om den er fortjent.

8096407[/snapback]

 

Ut i fra demoen ja... Men der kan du kun være 2 stk. Hvor kun én av dem er kul. Kun én bane, og kun én låt. Og eneste måten å kunne bli den kule duden (T.I), er ved å være 2-player. I fullversjonen kan du, være HVEM DU VIL. Til og med Tupac, om du bare lager han først (noe jeg kommer til å gjøre i løpet av dag én). Du kan spille på MANGE baner, kjøpe MANGE ting (bling, klær og GRILLS!), banke Sean Paul, knuse trynet til Eminem og 50 Cent (når du har laget dem). Du kan helt sikkert laste ned flere låter/folk/baner via marketplace etter hvert også. Du kan lage egen playlist, og bruke den in-game (ja, banen vil bevege seg i takt med Oops, I Did It Again, om du vil). Du kan til og med la Aftermath gjøre comeback :D Til og med Death Row (men da uten Suge Knight :D Weeeeee! :w00t: )

 

Nei, Nas - Hip Hop is NOT dead!

 

Pizeace!

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
6.3 er da en veldig middelmådig score, og utifra demoen så virker det som om den er fortjent.

8096407[/snapback]

 

Ut i fra demoen ja... Men der kan du kun være 2 stk. Hvor kun én av dem er kul. Kun én bane, og kun én låt. Og eneste måten å kunne bli den kule duden (T.I), er ved å være 2-player. I fullversjonen kan du, være HVEM DU VIL. Til og med Tupac, om du bare lager han først (noe jeg kommer til å gjøre i løpet av dag én). Du kan spille på MANGE baner, kjøpe MANGE ting (bling, klær og GRILLS!), banke Sean Paul, knuse trynet til Eminem og 50 Cent (når du har laget dem).

8096427[/snapback]

Jesus Tap Dancing Christ. I mine øyne gjør ikke muligheten til å kjøpe bling og grills Def Jam: Icon til et bedre spill, snarere tvert i mot.

 

Jeg synes slossingen i spillet virket temmelig kjiip, og da er det likegyldig hvem sitt tryne jeg sparker inn.

Lenke til kommentar

Greit nok. Derfor kjøper du heller Dead or Alive-spillene ikke sant? Eller Tekken? For min del er det et ENORMT pluss at man kan være rappere i et spill. Og ikke minst musikken. Character customization er også veldig viktig. Jeg synes faktisk at slåssingen funker helt utmerket. Har ingen problemer med demoen, bortsett fra det jeg nevnte i forrige post. Men en demo er jo en demo; den skal ikke avsløre for mye. Jeg liker hvordan demoen fungerer som en "teaser" :)

Lenke til kommentar
Greit nok. Derfor kjøper du heller Dead or Alive-spillene ikke sant? Eller Tekken? For min del er det et ENORMT pluss at man kan være rappere i et spill. Og ikke minst musikken. Character customization er også veldig viktig. Jeg synes faktisk at slåssingen funker helt utmerket. Har ingen problemer med demoen, bortsett fra det jeg nevnte i forrige post. Men en demo er jo en demo; den skal ikke avsløre for mye. Jeg liker hvordan demoen fungerer som en "teaser" :)

8096649[/snapback]

 

Demoer er som å spise banan!! lol

8096903[/snapback]

Mye proteiner? :p :!:

Lenke til kommentar
Wohoo.. icon i posten i dag.. skal komme med noen meninger senere :p

8113531[/snapback]

Herlig! Heldiggris! :p Gleder meg til å høre fra deg! Får jeg en liten review i PM? Så jeg er 100% sikker på at jeg får det med meg. Det jeg er mest nysgjerrig på er character customization. Tell me, please! :D

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Blir en del spill på meg dette året ja!

 

DefJam: Icon

Halo 3

Bioshock

Mass Effect

Crackdown

Haze

GTA IV

Too Human

Assasins Creed

Battlefield: Bad company

Unreal tournament 3

Command & Conquer 3: Tiberium wars

Kane and Lynch: Dead men

Alan Wake

Half Life 2 (Med Episode 1 og 2, Portal og Team fortress 2)

Halo Wars

Age of Conan

Army of two

 

Og hvis man regner 4-600 for hver blir det myyye penger på X360 spill! :dribble:

Lenke til kommentar

På meg blir det vel:

 

Def Jam: Icon

Halo 3

Bioshock

Mass Effect

GTA IV

Assasins Creed

Battlefield: Bad Company

Unreal Tournament 3

Kane and Lynch: Dead men

Alan Wake (Utsatt til 2008 :( )

Half Life 2 (Med Episode 1 og 2, Portal og Team fortress 2)

Age of Conan

Army of two

Blue Dragon

Naruto

SW: The Force Unleashed (Om det kommer i år?)

Resident Evil 5 (Om det kommer i år?)

 

Sikkert noen jeg har glemt å nevne også :p

Lenke til kommentar
Mitt ligger i postkassa sammen med Motorstorm US:D

 

MEn slutter ikke før 22.00

 

Fikk det sammen med motorstorm også.. har bare fått en sniktitt på hver av dem.

 

Character custmization var ikke bare bare.. å få en hvit dude til å se bra ut i dette spillet er mer eller mindre umulig :p

 

Nå har jeg bare fightet 2 matcher hittil, men jeg er ikke overimponert.

Ser utrolig bra ut, men jeg skjønner ikke helt hva som foregår.. får vel sjekke ut tutorial'en.

 

Er også litt mye loading for min smak. Skal komme med mer når jeg har fått spilt det litt mer enn 15 min :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Dette var et spill som jeg gledet meg til. Er ikke spesiellt fan av hip-hop, men Fight for New York var et av de bedre slossespillene jeg har spilt.

 

Også prøvde jeg demoen til Icon da......så riktignok pent ut, men slossingen ble for ensformig for meg. Kan godt hende jeg ikke har satt meg godt nok inn i hvordan dette funker, men har lest noen anmeldelser og de er i tråd med inntrykket mitt. Så desverre så blir nok dette et spill jeg hopper over, særlig også med tanke på at spill som GRAW 2 har kommet ut og Forza 2 er like rundt hjørnet. Spill som etter min mening er mer verdt de 5-600 kronene en Icon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...