C0bra Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 brukernavnet grunnen til at han har klokka ned rammen til 333 er at maskinen er ustabil på 400hastighet, står på internett og i boka at det tåler det men det gjør det ikke. En annen kompis av meg har samme problemet Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Hallais C0bra! Takk for at du klarte opp i det :smile: Nå vil jeg starte en avstemmning her, om bør jeg klokke cpu'en min eller ikke? De som sier ja bør ha en god grunn til hvorfor og det samme gjelder for de som sier nei. Det er vanskelig å bestemme seg, derfor må jeg få vite litt mer. Har aldri klokket før. Takk for alle svar :smile: Forresten, på komplett står det at rammen min er DIMM-RAM, det betyr vel noname? Er denne typen ram god å klokke med? _________________ P4 2.53GHz MSI648MAX 512 DDR PC3200@PC2700 GF2TI 64MB DDR 250/445 80GB Western Digital Chieftec Matrix 4 Kabinettvifter 5579 poeng i 3DMARK 2001SE [ Denne Melding var redigert av: Gef på 2002-12-16 01:01 ] Lenke til kommentar
danandre Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Alle vet at Abit er kongen på hauen når det gjelder stabilitet og overklokking! :smile: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg klokket nettop pc'en min til 2.8GHz, og det gikk helt fint! Men en ting jeg reagerte på var at når jeg skulle kjøre pc'en i burn in wizard i sisoft sandra så gikk det ikke. Systemet klikket ikke men etter andre burn in testen skulle til å bli executa, stod den bare der uten å gå videre. Plagsomt? JA! Jeg bare lurte på hva som kan være grunnen til det? Prøvde å stille volten opp til 1.550V men enda gikk det ikke, kjører rammen på 333MHz. Hva er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå