Rocket Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei sitter her og funderer litt på nytt skjermkort siden x800pro AGP ikke akkurat er top notch lengre... kjøpte meg nylig et ASrock 4coreDUAL775VSTA hovedkort og en e6300 som jeg satte sammen, og alt fungerer fint. er eneste litt skeptisk til skjermkortet som jeg tror holder en god del igjen.. er et powercolor x800pro agp. jeg funderer litt på nytt skjermkort nå.. siden dette hovedkortet tar både agp og pci-e, så hadde jeg lyst på et pci-e skjermkort denne gangen. men problemet er at listen over skjermkort dette hovedkortet støtter er forholdsvis kort, og skal jeg tro forumene på nettet, så er den veldig VELDIG utdatert. så jeg lurer på hva folk har fått til å fungerer sammen med dette hovedkortet? evt forgjengeren, som etter sigende er helt likt. (asrock dual775VSTA.) har en ganske lang finger på et Gainward Bliss 7900GS 256 pci-e, som jeg får en sinnsykt god deal på, men jeg aner ikke om dette fungerer! sist jeg sjekka, så var det mange som hadde fått pci-e 16x kort til å funke på dette hovedkortet...som bare har en pci-e 4x slot. takker for svar Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) "Alle" nyere AGP/PCI-E kort skal fungere på hovedkortet. Eneste kortene jeg kan tenke meg ikke fungerer er GX2 kortene til Nvidia. Selv prøvd forgjengeren med 7900GT. Edit: Dette er selvfølgelig ingen garanti, men jeg synes det er merkelig om det ikke skulle fungere Endret 7. mars 2007 av heisann80 Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 du fikk det å funke med et 7900gt? kult da gleder jeg meg til å teste det 7900gs'et.. takker og bukker noen andre som har innspill? vil gjerne vite litt mer om dette hovedkortet ang dette. Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Forgjengeren er inkompatibel med 8800 serien fra Nvidia. Da disse trenger pci-e x16 og kortet bare støtter x4. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 akkurat det har jeg lest at det er omentrent ingen som har fått 8800 å funke på dette...men det skulle vel egentlig bare mangle... men saken nå er hovedsaklig om jeg kanskje får gainward bliss 7900gs til å funke på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå