Maple Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg tenker på å skaffe meg en laptop, men jeg ser rundt at de fleste maskiner ennå har XP som medfølgende system (dog med en mulighet til oppgradering til vista). Jeg lurer på når vi får bærbare maskiner med Vista som innebygd system. Tenker da spesielt på HP Business Notebook - maskinene. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg tenker på å skaffe meg en laptop, men jeg ser rundt at de fleste maskiner ennå har XP som medfølgende system (dog med en mulighet til oppgradering til vista). Jeg lurer på når vi får bærbare maskiner med Vista som innebygd system. Tenker da spesielt på HP Business Notebook - maskinene. 8095810[/snapback] Ganske mange som har det allerede...hp maskiner har vista pr. idag. Jeg har nylig kjøpt en dv9271ea og den ble levert med vista home premium.. HP Business Notebook har vel ikke kommet med det enda om jeg ikke tar feil. Tror nok driverrutiner og program til vista må bli litt mere stabilt før dem kommer med det. Gega Endret 7. mars 2007 av Gega Lenke til kommentar
Maple Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Er vel bare jeg som ikke har leitet så lenge... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det er en del som har kommet med vista, vis du leter på Elprice så finner du kun vista på acer laptopene.. Så HP har kommet med vista. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg tenker på å skaffe meg en laptop, men jeg ser rundt at de fleste maskiner ennå har XP som medfølgende system (dog med en mulighet til oppgradering til vista). Jeg lurer på når vi får bærbare maskiner med Vista som innebygd system. Tenker da spesielt på HP Business Notebook - maskinene. 8095810[/snapback] HP kommer ikke med Vista før april/mai. Lenovo har allerede Vista på ThinkPad T60 og R60. Se f.eks. på KK 88 eller Dropzone. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 acer leverer også med vista. Dell kommer vel med vista snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå