lundvegard Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) hei. jeg har nesten bestemt med for å kjøpe en dynabel dvd og DENNE dynabel forsterkeren. Når d kommer til høytalere så går jeg for dette oppsettet : Front : Dynavoice challenger m65 calvados Center : Dynavoice c4 calvados Bak : Dynavoice f6 calvados Forsterkeren og dvd spilleren kommer totalt seg på 4200,- sirka levert. Mens høytalerne kommer seg totalt på 3500,- (pluss frakt). Dette oppsettet vet jeg skal være bra siden en jeg kjenner, har det selv Men det jeg lurte på var om det finnes en bedre forsterker og dvd spiller til samme prisen? 4200,- Jeg skal ikke handle inn dette før i juni, så jeg har vel ganske god tid hehe. Ser fram til respons på innlegget Endret 7. mars 2007 av lundvegard Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hørt lest at den forsterkeren skal være ganske god. Selv skal jeg selge min Yamaha RX-V630 RDS som jeg vertfall var veldig fornøyd med. Endret 7. mars 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har du kikket på Cambridge Azur 540r v.2? Koster 3600,- eller så, hadde nok funka fint til ditt budsjett. De har den på hifiklubben.no. Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) lefse, hifiklubben og deres priser er uaktuelt.. jeg er heller ikke fan av komponenter i 10 forskjellige versjoner og farger. så tror d blir pioneer faktisk. har uansett snust endel på pioneer vsx 916 sølv. tror jeg kommer til å gå for den og en pioneer dvd spiller. Endret 8. mars 2007 av lundvegard Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jaja, hvis du vil ha en forsterker med falske spesifikasjoner, så er det opp til deg. Hva er galt med hifiklubben forresten? Har sjekket deres priser opp mot priser i andre land og de er som oftest billigere faktisk. Endret 9. mars 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå