VetleRsport Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har planer om å kjøpe meg et nytt tower til pc'n. Men åssen tower anbefaler dere? Det skal være: Litt kult God plass (til hdd'r) Så hadde jeg tenkt litt på Lian Li men kan ta noen andre tower men bare kom med anbefalninger Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har planer om å kjøpe meg et nytt tower til pc'n. Men åssen tower anbefaler dere?Det skal være: Litt kult God plass (til hdd'r) Så hadde jeg tenkt litt på Lian Li men kan ta noen andre tower men bare kom med anbefalninger 8095218[/snapback] Har du linken til "Lian Li"? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Nei men hadde kanskje tenkt meg et eller annet Lian Li tower.. Du finner mange her: www.microplex.no Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ta en titt på denne, litt dyr da Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) 1. Hvilken størrelse tenker du på? High/full tower, miditower? 2. Det heter "HVILKET skal jeg velge" og ikke hvem! Hvem skal bare brukes når det er snakk om personer. Valg av kabinett er mye en smaks sak, men en tommelfinger regel er at man får hva man betaler for når det gjelder kvalitet. I hvertfall hos microplex (og sikkert en del andre steder også). Endret 6. mars 2007 av Winnetou Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 1. Hvilken størrelse tenker du på? High/full tower, miditower? Lian Li er faktisk Full Tower da Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) 1. Hvilken størrelse tenker du på? High/full tower, miditower? Lian Li er som sagt et Full Tower.. 2. Det heter "HVILKET skal jeg velge" og ikke hvem!Hvem skal bare brukes når det er snakk om personer. Hvem i svarte har nevnt "Hvem skal jeg velge"? Valg av kabinett er mye en smaks sak, men en tommelfinger regel er at ... Dessuten, det skrives ikke "tommelfinger regel", det skrives som "tommelfingerregel", i ett ord.. Endret 6. mars 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
wotg Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg fikk mitt Silverstone TJ07 idag. Har eid mange gode kabinetter fra Lian-Li og Coolermaster, men dette er min favoritt. Det er stort! har uttrekkbart hovedkortbrett, noe jeg synes er ekstremt praktisk, 7x5,25 plasser, 2 harddisk bur med hver sin 120mm vifte og plass til to stk PSUer. Eneste aberet er prisen. Kr 2500,- men et kabinett er jo noe man ikke sliter ut. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg fikk mitt Silverstone TJ07 idag. Har eid mange gode kabinetter fra Lian-Li og Coolermaster, men dette er min favoritt.Det er stort! har uttrekkbart hovedkortbrett, noe jeg synes er ekstremt praktisk, 7x5,25 plasser, 2 harddisk bur med hver sin 120mm vifte og plass til to stk PSUer. Eneste aberet er prisen. Kr 2500,- men et kabinett er jo noe man ikke sliter ut. 8095789[/snapback] Den så faktisk veldig bra ut Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg fikk mitt Silverstone TJ07 idag. Har eid mange gode kabinetter fra Lian-Li og Coolermaster, men dette er min favoritt.Det er stort! har uttrekkbart hovedkortbrett, noe jeg synes er ekstremt praktisk, 7x5,25 plasser, 2 harddisk bur med hver sin 120mm vifte og plass til to stk PSUer. Eneste aberet er prisen. Kr 2500,- men et kabinett er jo noe man ikke sliter ut. 8095789[/snapback] Det var pent da Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 1. Hvilken størrelse tenker du på? High/full tower, miditower? 2. Det heter "HVILKET skal jeg velge" og ikke hvem! Hvem skal bare brukes når det er snakk om personer. Valg av kabinett er mye en smaks sak, men en tommelfinger regel er at man får hva man betaler for når det gjelder kvalitet. I hvertfall hos microplex (og sikkert en del andre steder også). 8095403[/snapback] Skall ha Full tower da.. Lenke til kommentar
Kai Sjøvoll Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 ka med et sånn HER det koster i underkant av 2000 kr. skal kjøpe et slikt.så snart pengeboka sir ja Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 ka med et sånn HERdet koster i underkant av 2000 kr. skal kjøpe et slikt.så snart pengeboka sir ja 8100229[/snapback] Det var no ja Har faktisk penger til det å Er det plass til mange pc'r der lixsom elleR? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Hvor masse koster den store der i frakt tro...? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Hvis du skal ha 2 #pc'r" inne i toweret hva skal jeg gjøre da? Må jeg ha sånn skjerm som er forran da eller? Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg fikk mitt Silverstone TJ07 idag. Har eid mange gode kabinetter fra Lian-Li og Coolermaster, men dette er min favoritt.Det er stort! har uttrekkbart hovedkortbrett, noe jeg synes er ekstremt praktisk, 7x5,25 plasser, 2 harddisk bur med hver sin 120mm vifte og plass til to stk PSUer. Eneste aberet er prisen. Kr 2500,- men et kabinett er jo noe man ikke sliter ut. 8095789[/snapback] Har sett litt på Silverstone TJ07 jeg også. Har søkt litt, men finner ingen norske sider med sølv kabinett. Vet ikke om en side som har kabinettet i sølv med dør med plexiglass? Eller bare en extra dør i plexiglass? Endret 8. mars 2007 av thehook2 Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Dette skal være sølv da https://prisguiden.no/product.php?productId=42839 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå