Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som spiller wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er kult at jenter spiller wow, har en kompis av meg som faktis traff dama på WoW.

8324471[/snapback]

 

 

Kos for han det;) før hadde vel det blitt sett skikkelig ned på, men mer og mer normalt og finne seg en over nettet disse dager. Da veit jo han iallefall at de har noe felles:P

 

Men jeg syns det er koselig med jenter som spiller WoW og spill generelt. Men har på følelsen at det er lett å lure personer hvis du er nelf female. Folk er ofte litt rundere i kantene da.

Lenke til kommentar
seff det er bare digg med dama på wow :p

8324655[/snapback]

 

hehe jeg har en "alt" som heter Wetandwild. Ville bare sjekke hvor lett det var å få gull ved å leke seg uskyldige, uerfaren wow spiller som jente. spurte seff bare folk jeg viste hvem var, ofte noen i guildet. og gav pengene tilbake. fikk faktisk 3-40g på kort tid. Så muligheten er der for de som vil prøve:P

Lenke til kommentar
seff det er bare digg med dama på wow :p

8324655[/snapback]

 

hehe jeg har en "alt" som heter Wetandwild. Ville bare sjekke hvor lett det var å få gull ved å leke seg uskyldige, uerfaren wow spiller som jente. spurte seff bare folk jeg viste hvem var, ofte noen i guildet. og gav pengene tilbake. fikk faktisk 3-40g på kort tid. Så muligheten er der for de som vil prøve:P

8324712[/snapback]

 

Der har vi grunnen til : GIRL = Guy in real life. :tease:

Lenke til kommentar
Noobs er ikke newbies.

Det er en stor forskjell mellom disse to ordene

 

Newbie - En nybegynner i spillet som prøver å lære seg hvordan å spille/oppføre/snakke i spillet. Må taes godt om for å få de til å bli gode spillere og ikke noobs

 

Noobs - En person som har spilt lenge og tror han kan alt. Han vil ikke innse at det er ting som han ikke kan. Hvis folk prøver å hjelpe han så blir de fleste gangene møt med leet ord med bannord i.

 

Henviser til linken for nøyaktig visning:

 

http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20060823

8322434[/snapback]

 

i følge blizz sin glossary betyr de egentlig det samme.

 

 

Newbie - A term that sometimes means new player but also is used to mean a player is not very good.

Newb - Short for Newbie. See above.

N00b - An incredibly uncool way to say newb. Don't use it.

8322790[/snapback]

 

Vel siden disse ordene har eksistert lenge før wow kom ut så kan ikke blizzard definere hva ordene betyr. De har selvtolket det, og n00b er ikke helt korret. Mine ord som jeg har fått for lenge siden skal ikke bestemes av blizzard. Har ikke brukt noob i hele tatt i spillet også.

Lenke til kommentar

Funker det. Hadde bla. en jente på en 18 år eller noe som var i guilden jeg var i før. Spilte på Grim Balol. Hun var Warlock, og var bedre spillmessig en enkelte andre for å si det slik.

 

Ville ikke akkurat vært sammen med en som drev å raidet 24\7.

 

-"Kom igjen da puz, jeg er hooorny nå ass.

 

-"Nei giii faen a, det er boss fight her nå liksom"

 

funker ikke :p

Lenke til kommentar
Funker det. Hadde bla. en jente på en 18 år eller noe som var i guilden jeg var i før. Spilte på Grim Balol. Hun var Warlock, og var bedre spillmessig en enkelte andre for å si det slik.

 

Ville ikke akkurat vært sammen med en som drev å raidet 24\7.

 

-"Kom igjen da puz, jeg er hooorny nå ass.

 

-"Nei giii faen a, det er boss fight her nå liksom"

 

funker ikke :p

8329766[/snapback]

 

Det finnes vel ytterst få som raider 24/7 uansett ...

Lenke til kommentar
Jeg slenger meg på den gjengen som mener at de fleste chicks som spiller wow ikke er så veldig digg. Prove me wrong ;) (ja, bilder)

 

Gir faen i hva andre folk syns egentlig, og det er lov.

8327812[/snapback]

 

Nøyaktig hvordan skal vi skaffe bilder da? Åja, jeg ser det for meg. Jeg kommer inn hos ei venninde mens hu spiller wow, drar fram kamera "Hei, tar ett bilde og poste det på ett offentlig forum i, okei?"

 

Og om du ikke bryr deg om hva andre folk syns hvorfor skulle vi bry om hva du syns? Eller, bedre, hvorfor være på ett diskusjons forum om du ikke bryr deg om andres mening enn din egen?

Lenke til kommentar
Jeg slenger meg på den gjengen som mener at de fleste chicks som spiller wow ikke er så veldig digg. Prove me wrong ;) (ja, bilder)

 

Gir faen i hva andre folk syns egentlig, og det er lov.

8327812[/snapback]

Du tar feil. Og nei, jeg har ingen planer om å poste bilder.

Lenke til kommentar
Jeg slenger meg på den gjengen som mener at de fleste chicks som spiller wow ikke er så veldig digg. Prove me wrong ;) (ja, bilder)

 

Gir faen i hva andre folk syns egentlig, og det er lov.

8327812[/snapback]

Du tar feil. Og nei, jeg har ingen planer om å poste bilder.

8330685[/snapback]

Ditto :). Min samboer beviser at du tar feil, pluss at jeg kjenner 2 stk MEGET smukke jenter som også spiller wow - mer aktivt enn jeg gjør.

 

(Og ikke jenter jeg har truffet via wow, men venninner jeg har skaffet meg på vanlig måte..).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...