Dracoknight Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 veldig care hvem og hvem som spiller wow egentlig... Husk at det er jenter som liker å game akkurat som det er gutter som liker mote....Oo Og wow er jo et av de spillene som gir deg et litt større bilde av verden av andre personer ann bare folk på landsbygda rundt deg... Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Folk som er veldig opptatt av å styling og at alle skal ta seg bra ut burde få seg en frisørjobb, komme ut av skapet og ta seg ei bolle Quoted for Truth Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 jeg sier bare: "amen" jokkulf!! støtter deg fullt ut og det var som om det skulle vært meg selv som snakket.. hehe Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Egentlig så syns jeg at OP's spørsmål ikke skulle trenges og stilles i det hele tatt i 2007. Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har ikke lagt noen liste lavere, men i mine øyne er "pen" en smakssak. 8111370[/snapback] Amen. On Topic: Jeg har absolutt ikke noe i mot jenter som spiller WoW. Jeg er jente selv og spiller. Ikke akkurat på et høyt plan, men jeg spiller. Jeg skjønner ikke hvorfor det liksom er så tabu for mange at jenter generelt spiller spill. Jenter må da få lov til å ha like interesser som gutter. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Enig. Jeg spiller wow, det gjør kjæresten også. Synes det bare er digg at vi har det til felles. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bilde av en jente i Guilden min. Personelig syns jeg ikke hun er så søt, men jeg vet om MANGE andre i guilden som syns det, et bevis på at folk ikke er enige på dette punktet, og INGEN kan si at hun er overvektig værtfall. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ser ut som en tiåring i mammas klær. De som liker henne burde du holde seg unna, de liker kanskje gutter også, og i det tilfellet bryr de seg kanskje ikke om alder. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ikke noe spesielt med at jenter spiller spill eller wow. Samma det om du er gutt eller jente, bare så lenge du ikke er en noob Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Så noober får ikke spille dem da? alle er jo noobs engang... Ingen som kan alt på et spill de netopp har begynt og spille... Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Så noober får ikke spille dem da? alle er jo noobs engang... Ingen som kan alt på et spill de netopp har begynt og spille... 8322407[/snapback] My thoughts exactly. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Så godt som alle kan ikke alt etter at de er ferdige å spille heller Men seriøst: Hvem bryr seg om hvordan jenter (eller gutter for den saks skyld) ser ut på WoW? Jeg spiller ikke WoW for å skaffe meg date, det har man RL til. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Noobs er ikke newbies. Det er en stor forskjell mellom disse to ordene Newbie - En nybegynner i spillet som prøver å lære seg hvordan å spille/oppføre/snakke i spillet. Må taes godt om for å få de til å bli gode spillere og ikke noobs Noobs - En person som har spilt lenge og tror han kan alt. Han vil ikke innse at det er ting som han ikke kan. Hvis folk prøver å hjelpe han så blir de fleste gangene møt med leet ord med bannord i. Henviser til linken for nøyaktig visning: http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20060823 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ser ut som en tiåring i mammas klær. De som liker henne burde du holde seg unna, de liker kanskje gutter også, og i det tilfellet bryr de seg kanskje ikke om alder. 8322366[/snapback] Personelig syns jeg ikke hun er så søt, men jeg vet om MANGE andre i guilden som syns det, et bevis på at folk ikke er enige på dette punktet. 8322087[/snapback] Og jeg ville tippe jenta er over 18, mest sannsynlig 20+. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Noobs er ikke newbies. Det er en stor forskjell mellom disse to ordene Newbie - En nybegynner i spillet som prøver å lære seg hvordan å spille/oppføre/snakke i spillet. Må taes godt om for å få de til å bli gode spillere og ikke noobs Noobs - En person som har spilt lenge og tror han kan alt. Han vil ikke innse at det er ting som han ikke kan. Hvis folk prøver å hjelpe han så blir de fleste gangene møt med leet ord med bannord i. Henviser til linken for nøyaktig visning: http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20060823 8322434[/snapback] i følge blizz sin glossary betyr de egentlig det samme. Newbie - A term that sometimes means new player but also is used to mean a player is not very good. Newb - Short for Newbie. See above. N00b - An incredibly uncool way to say newb. Don't use it. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Der ser du Erlec. Det er Blizzard sitt spill. Og blizzard sin lov som gjelder i spillet.. Enkelt sagt Noob er en nybegynner... i hvertfall i WoW Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Der ser du Erlec. Det er Blizzard sitt spill. Og blizzard sin lov som gjelder i spillet.. Enkelt sagt Noob er en nybegynner... i hvertfall i WoW 8322873[/snapback] Er det ulovlig å bruke ordet noob til noe annet enn det som står i wow manualen? Bra at jeg ikke bruker utrykket eller så ville jeg blitt bannet, Phew. (Det er vel individuelt hva folk brulkr "noob" til? Jeg hører det oftere brukt når noen har spilt lenge og ikke vet hva de gjør, mens en som er ny er jeg vant til at blir kalt newb.) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ser ut som en tiåring i mammas klær. De som liker henne burde du holde seg unna, de liker kanskje gutter også, og i det tilfellet bryr de seg kanskje ikke om alder. 8322366[/snapback] Personelig syns jeg ikke hun er så søt, men jeg vet om MANGE andre i guilden som syns det, et bevis på at folk ikke er enige på dette punktet. 8322087[/snapback] Og jeg ville tippe jenta er over 18, mest sannsynlig 20+. 8322770[/snapback] Var vel ikke 100% seriøst... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ah, sarkasme detektoren min var slått av. Der, nå skjønte jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Null stress med jenter som spiller WoW. Reagerer ikke noe spesielt på det. Jenter + gaming er jo ikke direkte nytt. Traff flere jenter både da jeg spillte AO og da jeg spilte CS way back til starten av dette tusentallet... Og det var ei venninne som introduserte meg for Doom for veldig mange år siden også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå